//

restore 4.1 custom firmware op CFW

restore 4.1 custom firmware op CFW discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone met custom firmware 4.1 met pwnagetool. (activatie + cydia + ultrasnow) Is het mogelijk om die terug te restoren met iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-10, 11:39
vdbergen vdbergen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard restore 4.1 custom firmware op CFW

Ik heb een iphone met custom firmware 4.1 met pwnagetool.
(activatie + cydia + ultrasnow)


Is het mogelijk om die terug te restoren met iTunes naar dezelfde custom firmware? Dit lijkt niet te lukken - krijg steeds 1600 error.

Ik heb net de batterij vervangen en die werkt niet naar verwachtingen - ik had dus graag nog eens een volledige restore gedaan vooraleer nog eens de batterij te vervangen.

thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 10:24
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Hallo,
Dit heb ik gister ook gedaan, aangezien mijn IOS em flipte.
Ik heb toen "wis inhoud en instellingen" gedaan op mijn iphone.
Daarna crashde hij en bleef hij hangen, als ik hem handmatig wou herstellen in iTunes kreeg ik een 1611 error die ook te maken zou hebben met de batterij.

Ik heb op verzoek van een kameraad iTunes en de toebehoren dat er van zijn geinstalleerd verwijderd. Daarna mijn computer opnieuw opgestart, iTunes geherinstalleerd en mn iPod in een andere usb poort gedaan.

Daarna opnieuw herstelt, en wonder boven wonder, hij begon te herstellen zonder foutmeldingen! (Ik draai Windows 7 64-bit)

Laat even weten of het je is gelukt
  #3  
Oud 06-11-10, 11:39
vdbergen vdbergen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdbergen Bekijk bericht
Ik heb een iphone met custom firmware 4.1 met pwnagetool.
(activatie + cydia + ultrasnow)


Is het mogelijk om die terug te restoren met iTunes naar dezelfde custom firmware? Dit lijkt niet te lukken - krijg steeds 1600 error.

Ik heb net de batterij vervangen en die werkt niet naar verwachtingen - ik had dus graag nog eens een volledige restore gedaan vooraleer nog eens de batterij te vervangen.

thx

Denk dat ik weet wat er mis loopt. Op de blog van iphone-dev staat de uitleg:
DFU button: That “DFU” button in PwnageTool is more than it looks like. It guides you through the DFU process, but then also runs the appropriate exploit to convince your device and iTunes that all is legit. The DFU button in PwnageTool is not just your average DFU.

Ga het dus nu nog eens proberen, maar je moet dus echt redsnOw of PwnageTool gebruiken.
  #4  
Oud 14-11-10, 21:59
Kaasschaaf Kaasschaaf is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdbergen Bekijk bericht
Denk dat ik weet wat er mis loopt. Op de blog van iphone-dev staat de uitleg:
DFU button: That “DFU” button in PwnageTool is more than it looks like. It guides you through the DFU process, but then also runs the appropriate exploit to convince your device and iTunes that all is legit. The DFU button in PwnageTool is not just your average DFU.

Ga het dus nu nog eens proberen, maar je moet dus echt redsnOw of PwnageTool gebruiken.
juuuist dat heeft me geholpen nu heb ik geen 1600 error meer
__________________
iPhone 3GS old bootrom 4.1 Pwnagetool jailbroken (verkocht)
iPhone 4 4.1 Pwnagetool jailbroken
Reageren

Labels
4.1, batterij, cfw, pwnagetool, restore



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Error 21 bij restore met custom firmware Lowlands Jailbreak 4 19-03-11 14:36
Custom Firmware restore wel, origineel niet?? Kokkiemdk iPhone algemeen 3 16-12-09 21:41
problemen met custom restore pipo-1998 Archief 5 16-08-09 12:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 22:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.