//

Zou iemand mij kunnen helpen?

Zou iemand mij kunnen helpen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn 3G jailbreaken met Redsn0w. Ik heb fw 4.2.1. en de iphone is simlockvrij gemaakt. Nou zag ik op deze site: iClarified ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-10, 18:42
Lamatje Lamatje is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 19
Exclamation Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik wil graag mijn 3G jailbreaken met Redsn0w.
Ik heb fw 4.2.1. en de iphone is simlockvrij gemaakt.

Nou zag ik op deze site:
iClarified - iPhone - How to Jailbreak and Unlock Your iPhone 3G Using RedSn0w (Windows) [4.2.1]
IMPORTANT FOR UNLOCKERS
During this process you can update your baseband to the 06.15 version. If you are on 05.14 or 05.15 or higher you will need to do this to unlock. You do not need to do this for jailbreak only. Please read the following very carefully before deciding whether to do this.


Val ik hieronder met mijn simlockvrije Iphone? ik heb 5.15.04. Zo ja waar moet ik dat in hemelsnaam doen?

Daarnaast moet je bij Redsn0w op een gegeven moment IPSW kiezen, waar kan ik die vinden in mijn computer?

En werkt na de jailbreak mijn KPN kaartje nog wel?


Excuses als dit hele domme vragen zijn, maar ik kom er zo echt niet uit, en zou ook graag de voordelen van een jailbreak willen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan iemand mij helpen? JroisRuss Jailbreak 10 11-07-10 14:35
iPhone: Zou iemand mij kunnen helpen met Custom IPSW Tahtah Jailbreak 0 23-06-10 10:30
[Help] Zou iemand heel even kunnen helpen ! kanters Archief 1 11-12-08 11:54
zou iemand even kunnen checken waar de chips zijn gesmolten? jeremy14 iPhone algemeen 3 15-09-08 20:32
kan iemand mij helpen lucandjet Archief 1 15-07-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.