//

Battery drainage

Battery drainage discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) het ligt niet aan de baseband, maar heet te maken met de activatie procedure. Omdat je waarschijnlijk via redsnow je telefoon hacktiveert blijft je iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-12-10, 12:41
dkrijthe dkrijthe is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar dkrijthe
Standaard

het ligt niet aan de baseband, maar heet te maken met de activatie procedure. Omdat je waarschijnlijk via redsnow je telefoon hacktiveert blijft je iphone zoeken naar geldige push certificaten. Ik had hetzelfde probleem, maar ik had nog een oude t-mobile simkaart liggen. Dus heb ik toen opnieuw een jailbreak gedaan via PwnageTool_4.1.3_Unlock_Edition zonder activatie. Daarna heb ik mijn iphone 3g geactiveerd met een dode t-mobile sim. toen geunlocked met ultrasnow. Werkt super. Geen last meer van snel leeglopende baterij.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-12-10, 12:48
cdhaens cdhaens is offline
• iOS 4.3.4
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

ene aanmaken in snowbreeze en dan via itunes eropgooien misschien als de huidige jailbreak toch niet goed is (snowbreeze wijzigt je baseband niet, maar die ipad baseband staat er nu eenmaal al op) . Wat bij de 3gs wel goed werkt bij de gs v mijn vriendin is de laatste 4.2.1 erop gooien en dan de boel jailbreaken via redsnow. Zij heeft ook de ipad baseband maar ervaart geen problemen met de batterij. gps moet nog getest worden. Ik heb wel al gelezen dat het niet risicoloos is en vaak errors geeft. Op eigen risico natuurlijk. toestel is nen 3gs 16gb oude bootrom.
  #23  
Oud 13-12-10, 13:10
cdhaens cdhaens is offline
• iOS 4.3.4
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkrijthe Bekijk bericht
het ligt niet aan de baseband, maar heet te maken met de activatie procedure. Omdat je waarschijnlijk via redsnow je telefoon hacktiveert blijft je iphone zoeken naar geldige push certificaten. Ik had hetzelfde probleem, maar ik had nog een oude t-mobile simkaart liggen. Dus heb ik toen opnieuw een jailbreak gedaan via PwnageTool_4.1.3_Unlock_Edition zonder activatie. Daarna heb ik mijn iphone 3g geactiveerd met een dode t-mobile sim. toen geunlocked met ultrasnow. Werkt super. Geen last meer van snel leeglopende baterij.
mja, niet iedereen heeft natuurlijk een sim van de provider gebonden aan het toestel en zonder hacktivatie raak je er niet in om hem te unlocken. Vreemd wel dat bij de ene er wel problemen zijn en bijde andere dan weer niet op dezelfde manier. ik kan enkel meegeven dat het bij ons met de 4.2.1 via redsnow wel lukt zonder problemen. is dan ook oude bootrom, misschien ligt het dus daar aan.
  #24  
Oud 14-12-10, 12:02
daveku's schermafbeelding
daveku daveku is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 47
Standaard

Ok gisteren snowbreeze geprobeerd. Deze firmware slikt hij niet en krijg allemaal errors 1600 23 1015 etc dus weer de gewone 4.1 erop en JB. Sam geinstalleerd en nu staat hij op ActivationState: unactivated en zegt itunes dat de sim niet ondersteund wordt... Als ik automatisch doe gebeurd er zoiezo niks en als ik doe Netherlands en T-mobile gebeurd er ook niks terwijl deze telefoon een tmobile contract had ? heb hier geen sim meer van en gebruik nu Telfort. Wat doe ik fout ?
  #25  
Oud 14-12-10, 12:10
cdhaens cdhaens is offline
• iOS 4.3.4
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveku Bekijk bericht
Ok gisteren snowbreeze geprobeerd. Deze firmware slikt hij niet en krijg allemaal errors 1600 23 1015 etc dus weer de gewone 4.1 erop en JB. Sam geinstalleerd en nu staat hij op ActivationState: unactivated en zegt itunes dat de sim niet ondersteund wordt... Als ik automatisch doe gebeurd er zoiezo niks en als ik doe Netherlands en T-mobile gebeurd er ook niks terwijl deze telefoon een tmobile contract had ? heb hier geen sim meer van en gebruik nu Telfort. Wat doe ik fout ?
is die SAM echt nodig? M.a.w had je terug dat batterijverlies? Geen ervaring ermee, maar elders heb ik gelezen dat als die niet herkend wordt dat je je provider handmatig moest selecteren of iets dergelijks.

edit: error 1015 kregen wij ook aanvankelijk, maar werd opgelost dmv een custom firmware erop te gooien en dan opnieuw redsnow te gebruiken.
  #26  
Oud 08-01-11, 18:18
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Onderin bij SAM staat je SIMID die moet je even aanklikken en terug naar menu gaan. (zodat hier het nummer staat) dan opnieuw koppelen en klaar.
  #27  
Oud 21-01-11, 13:00
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Allen,

Me buurvrouw heeft gister haar iphone 3g 8gb een update gegeven naar 4.0.
Ik heb geen idee wat ze allemaal gedaan heeft maar, de BB 6.15.00 staat er al op.
Nu vraagt ze aan mij of ik hem wil unlocken wat inmiddels ook is gebeurd maar nu vraag ik me af of ik ook SAM en Push Doctor moet installeren.

Op mijn eigen Iphone was het zeker nodig voor de levensduur van mijn batterij maar geld dit ook voor een iphone die op 4.0 draait?
  #28  
Oud 27-01-11, 19:46
rondekloet rondekloet is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard

Allemaal,

Had met mijn 3GS hetzelfde probleem. Batterij liep met zo'n 8%/uur terug (3G uitgeschakeld). Probleem trad op bij FW4.1 BB04.26.08 en was niet te verhelpen met push doctor. Ook upgrade naar 4.2.1 mocht niet baten. Wat wel heeft gewerkt: downgrade naar 3.0 (had gelukkig de SHSH data) en daarna weer een upgrade naar 4.2.1. Mijn iPhone werkt nu weer als vanouds. Draait onder FW4.2.1, BB04.26.08 en is jailbroken en unlocked. Houdt het nu minstens 2 dagen vol. Hopelijk werkt dit ook bij anderen! Succes.
  #29  
Oud 28-01-11, 20:49
PietjeP-HGZ PietjeP-HGZ is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Provincie Groningen
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PietjeP-HGZ
Standaard

Ïphone 3GS op iOS 4.2.1 en bb 06.15.00 activeren via SAM verliep prima. Echter geen push. In cydia de source toegevoegd om push doctor te downloaden maar na 100x blijft ie nog steeds de foutmelding: "Something went wrong. Likely the server is down or the certs have run out. Please try again later" weergeven.
Heb dit al een aantal dagen geprobeerd, op verschillende tijden maar krijg het niet werkend. Geen batterijverlies meer, iphone werkt perfect alleen die push meldingen niet...en ik mag zo graag whatsappen
__________________
Iphone 6 PLUS 16GB Space Grey
  #30  
Oud 09-02-11, 16:18
Superbeest's schermafbeelding
Superbeest Superbeest is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Breda
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Superbeest
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PietjeP-HGZ Bekijk bericht
Ïphone 3GS op iOS 4.2.1 en bb 06.15.00 activeren via SAM verliep prima. Echter geen push. In cydia de source toegevoegd om push doctor te downloaden maar na 100x blijft ie nog steeds de foutmelding: "Something went wrong. Likely the server is down or the certs have run out. Please try again later" weergeven.
Heb dit al een aantal dagen geprobeerd, op verschillende tijden maar krijg het niet werkend. Geen batterijverlies meer, iphone werkt perfect alleen die push meldingen niet...en ik mag zo graag whatsappen
Heb precies hetzelfde.. Krijg push doctor ook niet meer aan de praat.

Whatsapp werkt wel als je hem gewoon aan laat staan. Alleen voor facebook enzo werkt ook die Push meuk niet..
Reageren

Labels
battery snel leeg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Battery Hollywoodthehell Jailbreak apps en thema's 0 21-02-11 07:29
iphone 4 battery mahcih iPhone algemeen 15 23-10-10 20:31
Battery drain SPQR Archief 2 01-08-09 19:31
External Battery reddragon Archief 2 12-08-08 19:39
Battery drainage vanilla iPhone algemeen 2 22-10-07 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.