//

4.2.1 Jailbreak met Redsnow 4.2.1, blijft nu op Recovery

4.2.1 Jailbreak met Redsnow 4.2.1, blijft nu op Recovery discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem en kom er niet uit, ben redelijk bekend met het jaibreaken en unlocken van de iphone. Heb nu een iphone 3GS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-10, 20:46
Wollie85 Wollie85 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard 4.2.1 Jailbreak met Redsnow 4.2.1, blijft nu op Recovery

Ik heb een probleem en kom er niet uit, ben redelijk bekend met het jaibreaken en unlocken van de iphone.
Heb nu een iphone 3GS met os 4.2.1 erop staan. Wil graag de telefoon unlocken. Heb met Alle stappen ondernomen met red snow om een baseband van de ipad erop te zetten. Dit is ook gelukt, maar cydia werkte niet goed op de iphone. Wilde daarom nog een keer opnieuw de jailbreak uitvoeren. Nu blijft hij echter in recovery mode staan en heb hem al geprobeerd te herstellen met itunes. Ik krijg alleen dan de foutcode 1015. Ik heb ook al geprobeerd om met tinyumbrella, hem uit de recovery mode te krijgen, maar dit lukt ook niet. Hij blijft in de recovery mode. Op de telefoon stond 4.2.1 toen ik hem kreeg. Weet daarom niet of ik hem kan downgraden naar 4.1.
Als ik hem via Redsnow in de DFU mode zet en dan een customfirmware erop probeer te zetten, blijft het beeld zwart en krijg ik hem met geen mogelijkheid eruit. Heb weer de restore firmware (4.2.1) erop gezet, maar krijg hem niet uit de recovery.
Wie kan mij helpen, want kan nu de iphone 3GS helemaal niet gebruiken?
Hoor graag wie hier een oplossing voor heeft.

Alvast bedankt!

Gr.Wouter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
4.2.1, iphone3gs, recovery, redsnow, tinyumbrella



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen met baseband na jailbreak met Redsnow (4.3.1) amiet01 Jailbreak 9 11-04-11 10:12
iPhone: Jailbreak lukt niet iphone 4.2.1 met redsnow 0.9.6b6 Adluni123 Jailbreak 1 26-12-10 18:19
iPhone: Jailbreak redsnow blijft hangen keesdr Jailbreak 6 26-06-10 01:39
iPhone: Met redsnow downloading jailbreak data.. rubenhvt Jailbreak 5 13-04-10 19:28
iPhone: FW3.0 Jailbreak + Unlock met RedSnow Mu-c Jailbreak 0 22-06-09 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.