//

AT&T 3GS geunlocked mbv blackra1n/blacksn0w -> upgrade mogelijk naar 4.0/4.0.1?

AT&T 3GS geunlocked mbv blackra1n/blacksn0w -> upgrade mogelijk naar 4.0/4.0.1? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb nu al ruim anderhalf jaar een Amerikaanse Iphone 3GS met een simlock van AT&T. Ik heb deze na aanschaf vrijwel direct kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-10, 11:18
Bastituta Bastituta is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard AT&T 3GS geunlocked mbv blackra1n/blacksn0w -> upgrade mogelijk naar 4.0/4.0.1?

Hoi,

Ik heb nu al ruim anderhalf jaar een Amerikaanse Iphone 3GS met een simlock van AT&T. Ik heb deze na aanschaf vrijwel direct kunnen jailbreaken met Blackra1n en kunnen unlocken met Blacksn0w.

Ik zou graag willen upgraden naar de nieuwe iOS 4.0 of 4.0.1. Klopt het dan dat de bekende Wi-Fi issues worden opgelost met deze upgrade?

(Mijn telefoon detecteert ongeveer 1 op de 7 keer Wi-Fi wanneer toestel aan/uit wordt geschakeld.)

Wanneer ik wil upgraden naar iOS 4.0 of 4.0.1, dan ben ik erg benieuwd welk tutorial ik moet gebruiken. Ik heb wel de Amerikaanse simkaart van AT&T, maar deze is NIET geactiveerd. Zorgt dat dan voor problemen?

Mijn baseband is overigens: 05.11.07

Ik hoop dat één van jullie hier op het forum mij verder kunnen helpen.

Thanks alvast!
Bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: jailbreak mbv blackra1n lukt echt niet ireneiphone Jailbreak 4 10-03-10 00:18
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] Destiny Unlock 0 20-12-09 22:54
Geupdate naar 3.1.2, gejailbraikt & unlockt (blackra1n) emmom Archief 1 05-11-09 09:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.