//

Na verwijderen van jailbreak geen push

Na verwijderen van jailbreak geen push discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3 gs die bij 3.1.2 een jailbreak had. Nadat 4.0 uit kwam heb ik hiernaar geupdate zonder te herstellen. Dit ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-10, 08:08
Pulle68 Pulle68 is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Na verwijderen van jailbreak geen push

Ik heb een iPhone 3 gs die bij 3.1.2 een jailbreak had. Nadat 4.0 uit kwam heb ik hiernaar geupdate zonder te herstellen. Dit ging allemaal goed. Een van de belangrijkste redenen om over te gaan op een niet- gejailbreakte versie was dat ik dan weer Push berichten kon krijgen van Apps zoals whatsapp en spelletjes. Ik krijg wat ik ook doe geen pushberichten te zien in het scherm. Nu heb ik inmiddels de iPhone wel een keer herstelt echter werkt het nog steeds niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-10, 21:59
Pulle68 Pulle68 is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Is inmiddels opgelost. Ik heb hem hersteld als nieuwe iPhone. Het terugzetten van de reservekopie heeft geen zin. Dan heb ik geen push notificaties meer. Ik zet dus nu alles handmatig terug.
  #3  
Oud 30-12-10, 03:42
hallocatty hallocatty is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi Pulle,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn Push heeft nooit gewerkt op mn gejailbreakte iPhone. Op een gegeven moment heb ik per ongeluk mn iphone geupdate naar 4.0.1, maar dat had geen vervelende consequenties aangezien ik toch een tmobile abbonement heb.

Hoe heb jij nu alles hersteld zodat je push wel werkt? Ik merk echt dat ik vaak achter ligt en wil ook graag bereikbaar zijn via viber en whatsapp. Hoop dat je me kunt helpen!
  #4  
Oud 30-12-10, 08:59
Pulle68 Pulle68 is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Hallo catty,

Je zult te iPhone in de herstelmodus moeten zetten, zie handleidingen. Dan je iPhone met iTunes weer moeten herstellen. Na het herstellen vraagt iTunes of je de iPhone als nieuwe iPhone wilt herstellen of als iPhone van hellocatty. Je kiest hier nieuwe iPhone. Je kunt daarna niet meer je reservekopie terugzetten want dan doet ie het weer niet. Let op: je moet alles opnieuw instellen en bent alle foto's, sms'jes, Apps, e.d. kwijt!!!! Die zul je dus van te voren moeten backuppen. Ook je contacten ben je kwijt, die kun je met outlook synchroniseren en later zo weer terugzetten. Succes ermee! Laat ff weten of het gelukt is!
  #5  
Oud 30-12-10, 11:29
hallocatty hallocatty is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

wow, dat heb ik niet in 1 dag gedaaan, ik moet dit even plannen in het nieuwe jaar. Als ik even alle tijd ervoor kan uittrekken. Maar bedankt voor je uitleg en fijn dat het bij jou werkt!

groetjes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen push meer na jailbreak ios 4.3.2 nol48 Jailbreak 3 26-04-11 16:56
Geen push mail bij Exchange ActiveSync van hotmail Divinity iPhone algemeen 9 29-11-10 08:33
iPhone: Geen push na Jailbreak `Glenn Jailbreak 4 25-08-10 08:39
iAdsKiller - iAds verwijderen van iPhone (jailbreak 4.x) D4vid0ff Jailbreak apps en thema's 0 16-08-10 22:21
iPhone: Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak mart-85 Jailbreak 2 01-02-09 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.