//

Iphone doet niks meer! Help AUB!

Iphone doet niks meer! Help AUB! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was in het bezit van een iPhone 3GS 16GB met bb 4.2.1. Deze wilde ik gister unlocken met redsnow 0.9.6b6. Daarvoor moest ik dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-12-10, 11:06
hofjing hofjing is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Exclamation Iphone doet niks meer! Help AUB!

Ik was in het bezit van een iPhone 3GS 16GB met bb 4.2.1. Deze wilde ik gister unlocken met redsnow 0.9.6b6. Daarvoor moest ik dus cydia installeren, maar ook de iPad firmware. Nadat het toestel gewoon weer opstarte kon ik cydia wel aanklikken, maar hij sprong er gelijk weer uit. Na dit meerdere keren te hebben geprobeerd heb ik volgens mij toen iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen. Ik heb op herstellen geklikt in iTunes. Nadat het hele herstelproces gedaan was kreeg ik op het eind een foutmelding (0015) Wat ik ook probeer, Rebooten met redsnow, etc etc...
Ik kan de iPhone niet meer opstarten. Ik blijf het scherm zien van iTunes met USB-kabel. Wat te doen? help me alsjeblieft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-10, 11:26
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Is het niet error 1015?
Dit had ik ook een keer. Bij error 1015 is de nieuwe firmware al op de iPhone gezet. Om de iPhone uit "recovery" te krijgen kun je TinyUmbrella gebruiken. Hier te halen: The Firmware Umbrella - TinyUmbrella

Let op dat je NIET op één van de grote banners met "download" klikt, dat is irritante reclame.
Ergens rechts van het midden kun je TinyUmbrella downloaden.

iPhone aan de computer, iTunes uitzetten, TinyUmbrella draaien en kies voor "kick out of recovery". Dit werkte bij mij.

Als het toch error 0015 is weet ik het ook niet!

EDIT: door de nieuwe firmware die je er op hebt gezet ben je de jailbreak kwijt! Unlocken kan (nog?) niet met iOS 4.2.1.

Laatst gewijzigd door remundo7000; 30-12-10 om 11:28.
  #3  
Oud 30-12-10, 17:41
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Hij bedoelt denk ik de iPad baseband. Die is dus wel unlockable alleen dat batterij probleem.. tsja..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help Iphone doet niks meer Lobm iPhone algemeen 1 02-01-11 22:45
iPhone doet niks meer kai824 iPhone algemeen 3 29-03-10 14:46
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 13:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 14:24
Iphone doet niks meer bennyblanco_nl iPhone algemeen 4 23-07-08 14:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.