//

Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten

Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn iPhone geupdate en gejailbreakt van versie 4.1 naar 4.2.1. Maar telkens als de telefoon opnieuw moet worden gestart als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-11, 17:22
nd0ra91 nd0ra91 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 9
Standaard Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten

Hallo,

Ik heb gisteren mijn iPhone geupdate en gejailbreakt van versie 4.1 naar 4.2.1. Maar telkens als de telefoon opnieuw moet worden gestart als ik een programma of iets uit cydia installeer dat vraagt om een reboot, dan moet ik telkens opnieuw tethered booten via redsn0w. Ook al start dat ik ding 4x opnieuw hij blijft vastvriezen op de apple logo dus hij gaat niet direct door naar het hoofscherm.

Ik gebruik het volgende programma:
redsn0w 0.9.6b6

Heeft iemand een idee of een instelling dat het automatisch tethered boot bij het opnieuw opstarten van de iPhone?

Zo niet is het makkelijk te downgraden naar 4.1?

Alvast bedankt..!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-11, 19:23
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Volgens mij moet je een nieuwere redsnow gebruiken, nl. redsn0w 0.9.6b8
Heb ik ook gebruikt en ik heb (tot dusver) geen problemen
  #3  
Oud 21-01-11, 20:10
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Dan zou het toch geen tethered boot zijn Weet je wel hoe je tethered moet booten?
Dat moet met redsn0w, iPhone aansluiten, helemaal uitzetten, IPSW inladen, alleen 'just boot tethered right now' aanvinken en binnen een minuut is het geregeld.

Als je nou alles in 1 keer installeert uit cydia, en dan wegklikt met home-button als je volgens cydia moet rebooten, dan reboot je daarna gewoon 1 keer met redsn0w
__________________

  #4  
Oud 21-01-11, 20:27
nd0ra91 nd0ra91 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Volgens mij moet je een nieuwere redsnow gebruiken, nl. redsn0w 0.9.6b8
Heb ik ook gebruikt en ik heb (tot dusver) geen problemen
Bedankt voor je reactie, ik ga morgen ff met die nieuwe redsn0w 0.9.6b8 aan de slag en kijken wat het brengt. Ik wist eerlijk gezegd niet dat er een b8 versie bestaat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 Bekijk bericht
Dan zou het toch geen tethered boot zijn Weet je wel hoe je tethered moet booten?
Dat moet met redsn0w, iPhone aansluiten, helemaal uitzetten, IPSW inladen, alleen 'just boot tethered right now' aanvinken en binnen een minuut is het geregeld.

Als je nou alles in 1 keer installeert uit cydia, en dan wegklikt met home-button als je volgens cydia moet rebooten, dan reboot je daarna gewoon 1 keer met redsn0w
Ik heb geen zin om telkens opnieuw te moeten booten via redsn0w. Als ik ergens anders ben en installeer iets uit cydia dat een reboot vraagt, dan kan ik niets meer met de iPhone... Bij de 4.1 jailbreak met limera1n kon ik zo vaak booten als ik maar wou.

Maar goed ik probeer morgen ff de 0.9.6b8 versie.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-01-11 om 20:40. Reden: samenvoegen
  #5  
Oud 21-01-11, 20:47
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Afhankelijk van de gewenste OS hier even de juiste downloaden.
Dev-Team Blog - Thanksgiving with Apple

Niet alles wat je installeerd vanuit Cydia behoeft een reboot, updates of installs van de meeste apps zullen gewoon werken na install, zonder opnieuw op te starten.
Toch zul je er nooit helemaal aan ontkomen dus wel iets om rekening mee te houden als je kiest voor een update.
  #6  
Oud 21-01-11, 21:08
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Een andere Redsn0w gaat je niet helpen hoor, hij blijft tethered op 4.2.1. Dat kan je niet verhelpen, dat is gewoon zo. Waarom zou het anders een tethered jailbreak zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nd0ra91 Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie, ik ga morgen ff met die nieuwe redsn0w 0.9.6b8 aan de slag en kijken wat het brengt. Ik wist eerlijk gezegd niet dat er een b8 versie bestaat


Ik heb geen zin om telkens opnieuw te moeten booten via redsn0w. Als ik ergens anders ben en installeer iets uit cydia dat een reboot vraagt, dan kan ik niets meer met de iPhone... Bij de 4.1 jailbreak met limera1n kon ik zo vaak booten als ik maar wou.

Maar goed ik probeer morgen ff de 0.9.6b8 versie.
  #7  
Oud 23-01-11, 16:18
vondutchx vondutchx is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Misschien heb je hier wat aan?

http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ten-lopen.html
  #8  
Oud 24-01-11, 18:08
Monnojanssen Monnojanssen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb vrijdag een Iphone4 van T-mobile binnen gehad. Zonder simlock. FW: 4.2.1 Kan ik deze zonder gevaar jailbreaken met de tethered methode met redsn0w rc8??

Laatst gewijzigd door Monnojanssen; 24-01-11 om 18:40.
  #9  
Oud 24-01-11, 22:03
vondutchx vondutchx is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monnojanssen Bekijk bericht
Ik heb vrijdag een Iphone4 van T-mobile binnen gehad. Zonder simlock. FW: 4.2.1 Kan ik deze zonder gevaar jailbreaken met de tethered methode met redsn0w rc8??
Tethered zou geen problemen moeten opleveren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. Snowie iPhone algemeen 0 03-03-11 21:33
iPad blijft opnieuw opstarten Maxi86 iPad algemeen 2 13-10-10 22:42
tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n ab156 Archief 1 16-02-10 14:23
Vaak opnieuw opstarten PieterV iPhone algemeen 3 21-07-08 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.