//

iPhone 4 officieel unlocked jailbreaken

iPhone 4 officieel unlocked jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik koop morgen en iPhone 4. Hier, in België, zijn meeste iPhones officieel geunlocked. Ik zou die graag jailbreaken om PDAnet en andere fantastische ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-11, 08:06
arid arid is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Question iPhone 4 officieel unlocked jailbreaken

Hey,

Ik koop morgen en iPhone 4. Hier, in België, zijn meeste iPhones officieel geunlocked. Ik zou die graag jailbreaken om PDAnet en andere fantastische apps op te gebruiken. Ik weet dat ik nog eventjes moet wachte voor een untethered jailbreak. Hier is mijn vraag:

-> Als ik hem jailbreak, moet ik hem dan opnieuw unlocken?

Ik heb een slechte ervaring met mijn iPhone 3G. Hij was ook officieel geunlocked. Toen ik hem jailbreakte was hij plots.. locked. Dan moest ik hem naar baseband 6.15 upgraden. Sommigen weten dat de iPhone op die baseband constant verbinding maakt met mobiel internet en als resultaat had mijn batterij een levensperiode van .. 5uur standby. Daarom moest ik mobiel internet afsluiten, maar dat was ook altijd lastig.

Weet iemand dit? Kan ik gewoon redsnow laten draaien en.. poof, jailbroken iPhone die nog altijd unlocked is?

Vriendelijke groeten,
Yann
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-11, 09:55
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arid Bekijk bericht
Hey,

Ik koop morgen en iPhone 4. Hier, in België, zijn meeste iPhones officieel geunlocked. Ik zou die graag jailbreaken om PDAnet en andere fantastische apps op te gebruiken. Ik weet dat ik nog eventjes moet wachte voor een untethered jailbreak. Hier is mijn vraag:

-> Als ik hem jailbreak, moet ik hem dan opnieuw unlocken?

Ik heb een slechte ervaring met mijn iPhone 3G. Hij was ook officieel geunlocked. Toen ik hem jailbreakte was hij plots.. locked. Dan moest ik hem naar baseband 6.15 upgraden. Sommigen weten dat de iPhone op die baseband constant verbinding maakt met mobiel internet en als resultaat had mijn batterij een levensperiode van .. 5uur standby. Daarom moest ik mobiel internet afsluiten, maar dat was ook altijd lastig.

Weet iemand dit? Kan ik gewoon redsnow laten draaien en.. poof, jailbroken iPhone die nog altijd unlocked is?

Vriendelijke groeten,
Yann

Als ie af fabriek simlock vrij is, zal ie dat ook blijven, welke jb je er ook opzet!
  #3  
Oud 26-01-11, 15:40
MissJK MissJK is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

Sorry alvast als deze reactie nergens op slaat ...,maar zit zo wat te surfen hier en heb je dit topic gelezen? Ik maak daar uit op dat je wel op moet passen als je afhankelijk bent van je unlock....


http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html
Reageren

Labels
iphone, jailbreak, officieel, unlocked



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken SamD Unlock 3 19-02-11 20:25
Hoe check ik of een iPhone 3G officieel unlocked is? DutchVince iPhone algemeen 16 23-02-10 21:46
ned. nieuwe iphone officieel unlocked door apple mogelijk? guyclemens Archief 5 15-11-09 18:42
Zijn officieel unlocked iPhones firmware update-proof? DutchVince iPhone algemeen 1 08-11-08 16:52
Locked iPhone 1.1.2 die al ooit unlocked (op 1.1.1) is geweest jailbreaken EdoubleDee Unlock [archief] 2 25-11-07 00:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.