//

vraag: wel of niet JB 4.2.1 RC5 in mijn geval..

vraag: wel of niet JB 4.2.1 RC5 in mijn geval.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik ben nieuw in de JB wereld en heb de afgelopen maanden veel gelezen dus ondertussen begrijp ik BIJNA alles.... Daarom korte uitleg met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-11, 19:36
rooky rooky is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Question vraag: wel of niet JB 4.2.1 RC5 in mijn geval..

Hi

Ik ben nieuw in de JB wereld en heb de afgelopen maanden veel gelezen dus ondertussen begrijp ik BIJNA alles....

Daarom korte uitleg met paar vragen over mijn iPhone.

Ik had meteen een iPhone 4 (dus met FW 4.0.1), via T-mobile voor 2 jaar.
Om de mogelijkheid te houden om te JB-en had ik hem niet geupdate. (Ik gebruik iTunes 10.1.0)

Toen FW 4.1 kwam, heb ik Tiny Umbrella geïnstalleerd voor mijn SHSH blobs, dus vanaf 4.1 heb ik de blobs in Tiny Umbrella op HD. (Of ook op Cydia??)
Ik heb mijn telefoon toen niet geupdate en in 4.0.1 laten staan.

Later wilde ik mijn telefoon regulier updaten naar 4.2.1 maar elke keer crashte hij. Uiteindelijk is het me gelukt om via DFU modus FW 4.1 erop te zetten met ipsw-file.
Achteraf denk ik dat hij dus elke keer crashte omdat TinyUmbrella mijn 'hosts' file had aangepast.

Ik heb nu mijn telefoon met FW 4.1. Ik hoef dus geen rekening met unlock te houden. Ik wil mijn telefoon JB-en om te kijken of het wat is...

Wat kan ik het beste doen (ook met het oog op 4.3 die binnenkort komt).
- updaten regulier naar FW 4.2.1 en dan JB via greenp0isen??
- JB is nu RC5 versie... kan ik dan beter wachten op definitieve versie? Ik ben namelijk niet afhankelijk van JB.