//

vraag: wel of niet JB 4.2.1 RC5 in mijn geval..

vraag: wel of niet JB 4.2.1 RC5 in mijn geval.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik ben nieuw in de JB wereld en heb de afgelopen maanden veel gelezen dus ondertussen begrijp ik BIJNA alles.... Daarom korte uitleg met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-11, 19:36
rooky rooky is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Question vraag: wel of niet JB 4.2.1 RC5 in mijn geval..

Hi

Ik ben nieuw in de JB wereld en heb de afgelopen maanden veel gelezen dus ondertussen begrijp ik BIJNA alles....

Daarom korte uitleg met paar vragen over mijn iPhone.

Ik had meteen een iPhone 4 (dus met FW 4.0.1), via T-mobile voor 2 jaar.
Om de mogelijkheid te houden om te JB-en had ik hem niet geupdate. (Ik gebruik iTunes 10.1.0)

Toen FW 4.1 kwam, heb ik Tiny Umbrella geïnstalleerd voor mijn SHSH blobs, dus vanaf 4.1 heb ik de blobs in Tiny Umbrella op HD. (Of ook op Cydia??)
Ik heb mijn telefoon toen niet geupdate en in 4.0.1 laten staan.

Later wilde ik mijn telefoon regulier updaten naar 4.2.1 maar elke keer crashte hij. Uiteindelijk is het me gelukt om via DFU modus FW 4.1 erop te zetten met ipsw-file.
Achteraf denk ik dat hij dus elke keer crashte omdat TinyUmbrella mijn 'hosts' file had aangepast.

Ik heb nu mijn telefoon met FW 4.1. Ik hoef dus geen rekening met unlock te houden. Ik wil mijn telefoon JB-en om te kijken of het wat is...

Wat kan ik het beste doen (ook met het oog op 4.3 die binnenkort komt).
- updaten regulier naar FW 4.2.1 en dan JB via greenp0isen??
- JB is nu RC5 versie... kan ik dan beter wachten op definitieve versie? Ik ben namelijk niet afhankelijk van JB.
- ik wil heb liever niet dat hij crasht bij de install, want anders moet ik weer via DFU een clean install doen om daarna te 'herstellen',... maar dan is de hele indeling van mijn mapjes en apps weg....
- zijn er nog andere zaken die ik vergeet en waar ik rekening mee moet houden???

bedankt
groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-11, 23:30
alex19_74 alex19_74 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 36
Standaard

nog ff een weekie wachten tot de stabiele versie
__________________
  #3  
Oud 08-02-11, 01:26
rooky rooky is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

thnx for the reply

ben ik dan alle mapjes en apps kwijt en moet ik die erop zetten?
of gaat het gewoon over mn huidige indeling heen?
  #4  
Oud 08-02-11, 11:24
dingemansje dingemansje is offline
• iOS 9.2.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 86
Standaard

Hij gaat gewoon over je huidige instellingen heen. Als alles goed gaat hou je gewoon precies dezelfde telefoon met indeling en instellingen, alleen komt er een nieuw icoontje bij: Cydia.
Ik zou wel voor de zekerheid (mocht er iets mis gaan) even een backup maken, zodat je die altijd terug kan zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
greenpois0n RC5 OS 4.2.1 + Modmyi (mywi) werkt niet!! MBoxma Jailbreak 6 07-02-11 13:18
Werkt niet op mijn iP4, wel op een andere... thewong iPhone algemeen 8 20-08-10 12:39
Windows7 herkent mijn iPhone niet, iTunes wel. Birdieman1 iTunes 31 09-05-10 17:31
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.