//

foutmeldig 1015, iphone doet niks meer

foutmeldig 1015, iphone doet niks meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Help gevraagd! Ik heb een iphone 3g ios 4.1 maar die wilde ik graag updaten naar 4.2. Vervolgens kreeg ik hem niet geupdate en gaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-11, 20:11
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard foutmeldig 1015, iphone doet niks meer

Help gevraagd!

Ik heb een iphone 3g ios 4.1 maar die wilde ik graag updaten naar 4.2. Vervolgens kreeg ik hem niet geupdate en gaf hij een foutmelding aan, toen dacht ik dat hem dus moest herstellen in de hoop dat ik hem dan wel kon updaten vervolgens gaf hij foutmelding 1015 aan maar nu staat er ook dat ik hem moet verbinden met itunes. USB kabel -> itunes. Ik heb hem nog een paar keer geprobeerd te herstellen maar helaas zonder resultaat.

Het zou echt geweldig zijn als iemand mij kon helpen!
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-11, 20:16
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Download het programma RECBOOT. Vervolgens uitvoeren als administrator voor windows 7/vista en dan Exit Recovery mode. Doe je iTunes aan en hoppa: iPhone weer in de lucht! (vandaag ook zelf gehad)! Het is een melding die vaak voorkomt bij downgraden en updaten van een iPhone.
  #3  
Oud 08-02-11, 17:28
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

ik heb eerst lib-usb32 geinstalleerd en daarna recboot alles uitgevoerd volgens so een tutorial. Wanneer ik exit recovery mode druk hoor ik wel het geluidje van computer dat usb eruit gaat en start hij opnieuw op alleen blijft hij in recovery mode. Daarna had ik gelezen dat het ook met ireb kon maar helaas ook hierbij blijft hij in recovery mode. Ik word helemaal gek want ik wil me iphone terug, als je blieft wie kan mij verder helpen?
  #4  
Oud 08-02-11, 17:39
mart79 mart79 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: omg eindhoven
Berichten: 36
Standaard

Home button ingedrukt houden tijdens het aanluiten, totdat je de melding in itunes krijgt dat itunes een apparaat in herstelmodus heeft gevonden, daarna herstellen.
  #5  
Oud 08-02-11, 17:52
Gigachris Gigachris is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mart79 Bekijk bericht
Home button ingedrukt houden tijdens het aanluiten, totdat je de melding in itunes krijgt dat itunes een apparaat in herstelmodus heeft gevonden, daarna herstellen.
Als je dit probeert werkt het ZEKER niet.

Volg de instucties op dit filmpje en herstel via itunes!
YouTube - How To: iPhone DFU Mode - MacComm.tv
  #6  
Oud 10-02-11, 11:45
Azlec Azlec is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Standaard

Tenzij je iphone op baseband 6.15 zit. In dat geval herstellen naar Ios 4.1 of een custom 4.2.1 en niet de originele 4.2.1. Je moet hem er nog steeds uitkicken met behulp van recboot of tiny.

Mits je een 3G hebt kan je 6.15 downgraden indien gewenst. Dit zou ook gps problemen en etc moeten oplossen. Ik ben echter niet zeker hoe het zit met baseband versie unlocks op dit moment.
  #7  
Oud 11-02-11, 17:09
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

ik draai nu echt door, ik heb letterlijk alles geprobeerd maar kom er gewoon niet uit behalve dat ik dit forum heb gevonden waar ze het volgende zeggen:
1.open redsnow latest version

2.browse file 4.2.1 3gs orginal firmware

3.select only this option ( just enter pwned DFU mode right now)

4.then flash with this MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service custom firmware

5.after finish flash Do redsnow jailbreak procedure

( if new bootrom means stuck in apple logo after jailbreak pls dont try to flash again just do with redsnow JUST BOOT TETHERED RIGHT NOW option and wait for boot)

Nu heb ik 4.1 welke bestanden moet ik dan gebruiken en wat word er bedoeld met flash this custom firmware?

wie kan helpen of weet misschien andere oplossingen?
  #8  
Oud 11-02-11, 17:48
Azlec Azlec is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Standaard

In het stappenplan dat je opgeeft gaat het om een iphone 3GS... Je kan je iphone 3G niet bijwerken met een ispw van een 3GS. Dat terzijde

Eenvoudigste:
- Zorg dat saurik's server in je host bestand staat. Je host bestand vind je in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\HOSTS. Voeg hier deze regel onderaan toe: 74.208.105.171 gs.apple.com

- Herstel met de originele ios 4.1 ispw. (Shift + herstel in itunes). De link is de ispw voor een iphone 3G.

- Gebruik Tiny Umbrella om je iphone uit restore mode te kicken.

Je iphone zou nu moeten starten.

Ios 4.2.1 lijkt me niet de extra moeite waard.
  #9  
Oud 12-02-11, 13:59
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Super erg bedankt zal het proberen na mijn werk
  #10  
Oud 13-02-11, 14:59
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik word nu helemaal gek, het was me gelukt om uit recovery mode te komen en hij werkte weer dus ik was enorm blij. Toen heb ik gejailbreaked wat ook vrij makkelijk ging alleen toen opende hij cydia niet meer, hij sprong meteen naar het springboard. Dus had ik ergens gelezen dat ik hem moest herstellen, dus dat heb ik gedaan maar als gevolg kreeg ik weer error 1015 en schakelde hij weer terug in recovery mode maar nu krijg ik hem er niet meer uit! ook niet met tiny umbrella.
  #11  
Oud 14-02-11, 12:02
Azlec Azlec is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Standaard

Kan je wel al bevestigen dat je iphone op baseband 6.15 draait? Gewoon voor de zekerheid dat dit ook de oorzaak is van de 1015 foutmelding.
  #12  
Oud 14-02-11, 12:42
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Komt de error niet simpelweg omdat TinyUmbrella de hosts file heeft aangepast?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #13  
Oud 14-02-11, 14:20
Chai99 Chai99 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik stond op het punt mijn iphone in de grijze bak te deponeren totdat ik een helder moment kreeg. Ik heb alles geprobeerd wat hierboven staat zonder resultaat. Ik sloot mijn iphone aan op een andere computer en drukte op herstellen. Toen was het probleem opgelost. Alle foutmeldingen waren verdwenen en mijn iphone werd naar fabrieksinstelling hersteld. Succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone doet niks meer. Robin026 iPhone algemeen 4 04-10-10 20:18
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 13:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 14:24
Iphone doet niks meer bennyblanco_nl iPhone algemeen 4 23-07-08 14:05
iphone doet niks meer!! herberts Unlock [archief] 7 22-12-07 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.