//

iTunes unlock met redsn0w jailbreak: unlock weg?

iTunes unlock met redsn0w jailbreak: unlock weg? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen ga ik de iPhone 3G OS 4.2.1 van een vriend jailbreaken (Let op: dus niet de iPhone die in mijn gegevens staat!). Hij heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-11, 20:13
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard iTunes unlock met redsn0w jailbreak: unlock weg?

Morgen ga ik de iPhone 3G OS 4.2.1 van een vriend jailbreaken (Let op: dus niet de iPhone die in mijn gegevens staat!).

Hij heeft deze iPhone van marktplaats gehaald en het gozertje waarvan hij hem gekocht heeft zei dat de iPhone via iTunes unlocked is. Heb dit even gegoogled en dat lijkt inderdaad te kunnen, wist ik niet.

Anyway, morgen ga ik de iPhone jailbreaken met redsn0w en ik vroeg me af of dit enig effect heeft op deze iPhone aangezien ik nooit wat hoor over dit soort unlock. Hij heeft de unlock uiteraard nodig.

Wat denken jullie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-11, 20:22
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Wanneer hij via iTunes unlocked is zal het een officiele unlock zijn waarbij een derde partij het toestel op imei nummer unlocked heeft, t-mobile doet het gratis voor door hun geleverde toestellen en andere partijen vragen er geld voor.

Het toestel is dan factory unlocked en zal door een update van de ios of een jailbreak nooit opnieuw worden gelocked.

De iPhone draait al op 4.2.1 zonder jailbreak? Wanneer deze dan met elke willekeurige sim card werkt is deze idd factory unlocked.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 19-02-11, 20:26
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Idd, hij draait op 4.2.1 zonder jailbreak. That is, ik zie nergens Cydia dus ga ik er maar van uit (weet geen andere manieren om te checken of het toestel jailbroken is).

Ik vond het vaag dat iTunes vanzelf het toestel unlocked heeft (dat is het verhaal dan). Na 2 jaar, geloof ik, ging het vanzelf.
  #4  
Oud 19-02-11, 20:30
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

T-mobile heeft besloten, begin dit jaar, om alle door hun geleverde toestel simlock vrij te maken, waarschijnlijk is dit een toestel van hun en dus simlock vrij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock naar 3.1.2 met redsn0w chuck0630 Archief 26 28-01-10 07:57
iPhone: Jailbreak en unlock met update itunes lsp Jailbreak 1 18-08-09 18:00
Wi-Fi en BT weg na unlock met ZiPhone 2.2 tinker23 Unlock [archief] 10 27-02-08 23:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.