//

Other

Other discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphonehackers Ik had vandaag een probleem, tevoren had ik altijd nog 2 gb vrijd en sinds vandaag zit de 2gb vol met.. weet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-11, 21:27
xdarkkxxxxx xdarkkxxxxx is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Post Other

Beste iphonehackers

Ik had vandaag een probleem, tevoren had ik altijd nog 2 gb vrijd en sinds vandaag zit de 2gb vol met.. weet ik niet Bij itunes staat dat other's ongeveer 3gb was terwijl ik helemaal niks erop heb gezet dat ineens 2gb zou kunnen worden..
iK heb iphone gereset (erase all data) en nu zit hij alweer vol met 0.50gb terwijl ik alleen maar wat cydia apps erop heb gezet..
Ik heb met open ssh gekeken en ik mijn /var zit hetzelfde als in private/var .. heeft dit er wat mee te maken?
Kortom, ik heb bestanden ineens in mijn ''other'' folder gekregen en ik weet niet wat, het is (was) geen false error omdat ik helemaal niks meer kon doen, kreeg telkens de error dat hij helemaal vol zat, zelfs onder settings zag je dat er ''0bytes'' beschikbaar waren.. graag hulp voordat hij WEER vol zit (A)
bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.