//

Wat doe ik verkeerd ???

Wat doe ik verkeerd ??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat doe ik verkeerd ? Ik had een probleem met mijn nichtjes iphone, ze had iets via itunes gedaan. Waardoor haar iphone telkens zei van: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-11, 02:09
djbosanac djbosanac is offline
Banned
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 58
Standaard Wat doe ik verkeerd ???

Wat doe ik verkeerd ?
Ik had een probleem met mijn nichtjes iphone, ze had iets via itunes gedaan.
Waardoor haar iphone telkens zei van: plaats sim-kaart zonder pincode, maar je kon niet in het toestel.

Dus heb via snowbreeze naar 4.3 ge-update, alleen nu verliep alles wel oke, en op het laatst stond er dat ibooty op je bureaublad kwam?
Maar bij mij is het geval niet, dus wat moet ik doen.

Want ik kan alleen nu nog de iphone via iphone- restore aandoen ? kan niet kloppen toch?

Dus wat doe ik nu verkeerd? please tell me,,,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-11, 07:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat deed je verkeerd? Met je tengels aan je zusjes iPhone zitten +1 voor je originele topic titel...



Nee effe serieus. Aangezien het mij niet helemaal duidelijk is wat je zusje maar ook wat jij nu precies hebt gedaan.... Maar het lijkt erop dat je een tethered jailbreak erop hebt gezet. Je kunt gewoon herstellen in iTunes. Wel effe de pincode van de simkaart er tijdelijk even afhalen (desnoods in ander toestel) als je 'er niet in kunt' (? Je kunt de pincode toch gewoon invoeren en daarna de USB kabel weer even loskoppelen en weer aansluiten?)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 14-03-11 om 07:24.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat doe ik fout !? psvunited Jailbreak 7 05-04-11 21:13
iPhone: jailbreak 4.1 3g wat doe ik verkeerd? patriekske Jailbreak 21 08-11-10 22:41
wat doe ik fout???? huisvrouwtje Archief 3 04-11-09 12:26
Wat doe ik verkeerd? [Unlocked, Jailbroken, Invalid Sim Error] Noxic Unlock [archief] 10 18-07-08 21:05
wat doe ik verkeerd? thema's 28juni Jailbreak apps en thema's 11 03-04-08 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.