//

Welke FW jailbreaken?

Welke FW jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, ik zou jullie graag willen vragen voor advies. Ik zou mijn iPhone 3G 8GB FW 4.2.1 graag willen jailbreaken. Maar het hoeft niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-11, 14:04
11je 11je is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 7
Question Welke FW jailbreaken?

Dag allemaal, ik zou jullie graag willen vragen voor advies. Ik zou mijn iPhone 3G 8GB FW 4.2.1 graag willen jailbreaken. Maar het hoeft niet per se in deze FW. Ik ben vooral benieuwd welke FW jullie aanraden om te gaan jailbreaken.

Multitasken vind ik niet belangrijk, maar ik vind het wel fijn om mappen te gebruiken (FW 4?). Ook hoop ik op een iets snellere iPhone dan dat ik nu heb. En push vind ik erg fijn, ik heb gehoord dat dat soms met jailbreak mis kan gaan.

Wat vinden jullie?
En is het makkelijk om eventueel te downgraden? Ik heb mijn toestel tweedehands, direct begonnen bij 4.2.1.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-11, 14:22
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Je hebt een 3G , dus zou ik gewoon op 3.1.3 blijven of 3.1.2. Als je het niet erg vindt dat hij traag wordt dan houd hem lekker op 4.2.1 en gewoon met Redsn0w jailbreaken. Push wordt meestal naar de knoppen geholpen door hacktivation , wat bij jou dus niet het geval zal zijn aangezien je telefoon al geactiveerd is.
Als je snelheid wil --> 3.1.2 (jailbreak met blackra1n) of Redsn0w
Als je toch mapjes wil maken --> toch boven 4. gaan zitten maar dan moet je inleveren op snelheid.
Ik adviseer gewoon lekker op 3.1.3 of 3.1.2 voor een 3G is aan te raden!
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren

Labels
firmware, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? dreeg Jailbreak 0 27-07-10 19:56
op welke methode jailbreaken stefaaaan Jailbreak 5 23-07-10 10:49
Welke manier van jailbreaken francois.janssen Archief 1 19-10-09 16:26
welke firmware en hoe jailbreaken sprakle Archief 2 17-08-09 01:59
iPhone 3G: Welke iphones zijn nu te unlocken en jailbreaken? (Duidelijke lijst) Denneke Unlock 28 10-06-09 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.