//

Hoe Jailbreaken

Hoe Jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik zou graag mijn iphone 4g willen jailbreaken maar ik heb een paar vragen 1.op welke firmware zou ik het beste kunnen jailbreaken 2. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-11, 19:14
DJxReventon's schermafbeelding
DJxReventon DJxReventon is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 143
Exclamation Hoe Jailbreaken

Hallo ik zou graag mijn iphone 4g willen jailbreaken maar ik heb een paar vragen
1.op welke firmware zou ik het beste kunnen jailbreaken
2. welke jailbreak kan ik het beste gebruiken
3. kan ik na het jailbreaken nog upgraden naar ios 4.3 [ik wil msnelle safari bettere multasking niet missen]

als jullie antwoorden hebben graag snel want ik kan niet wachten op een jailbreak Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-11, 22:54
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

1. Firmware maakt niet echt uit. Je ziet nu op iOS 4.3 zie ik. Het is voor het grote publiek nog niet aan te raden deze te jailbreaken aangezien mobilesubstrate nog niet werkt. Er is wel een jailbreak onderweg voor iOS 4.3 die binnenkort uitgebracht gaat worden. iOS 4.2 (4.2.1) is op dit moment gewoon te jailbreaken.

2. Ze komen allemaal op het zelfde neer. De een heeft de voorkeur bij jailbreaktool 1 en de andere bij tool 2. In principe maakt het niet zo heel veel uit. Een jailbreak is een jailbreak. De meeste mensen wachten op de partij die als eerst met een jailbreak tool komt voor het grote publiek. Bekende zijn o.a. Chronic Dev Team, iPhone Dev-Team, geohot e.d. Ook is het afhankelijk welk bestuuringssysteem je gebruikt op je computer (Windows of OSX.)

3. Na een jailbreak zijn de nieuwe versies van iOS altijd te updaten. Je raakt dan wel weer je jailbreak kwijt bij het updaten naar de nieuwste iOS. Het is daarom altijd raadzaam te wachten met een update naar de nieuwste iOS tot er een nieuwe jailbreak voor uitgebracht is. Dit geld helemaal als je afhankelijk bent van een unlock voor je iPhone.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #3  
Oud 24-03-11, 23:21
Elsimate Elsimate is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

ff een vraagje, ik heb nu de 4.1. jailbreak via limera1n. Als ik wil updaten, moet ik dan eerst via itunes updaten en dan jailbreaken? Of moet ik nu gewoon via limera1n opnieuw jailbreaken?
  #4  
Oud 24-03-11, 23:40
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Als je nu een update doet kom je op iOS 4.3 en daar is tot nu toe nog geen jailbreak voor (voor het grote publiek.)

Als ik jou was zou ik nog even op 4.1 blijven zitten en wachten tot de jailbreak er is voor 4.3

Updaten doe je via iTunes. Als je dat gedaan heb dan moet je inderdaad opnieuw jailbreaken met de jailbreak tool die daar op dat moment geschikt voor is.
  #5  
Oud 25-03-11, 16:53
killerpomer killerpomer is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ik zou ook graag mijn Iphone willen jailbreaken, alleen snap ik er op het moment nog geen snars van.

1. Hoe jailbreak ik men iphone?
2. Wat houd Tetherd en Untetherd in (ofzo iets)
3. Kan het al met 4.3?
4. Behoud je al je apps?
5. Is het veilig?

Gezien men post verwijderd is, omdat ik iets zei wat niet mocht, laat ik het hier even bij, hopelijk mag dit wel

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door XIII; 25-03-11 om 17:04. Reden: Je lokt blijkbaar nog steeds diefstal uit; daarom nog een vraag verwijderd
  #6  
Oud 25-03-11, 16:59
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Hi Killer,

Je zou even de moeite kunnen doen om op het forum te kijken dan zie je het antwoord op al je vragen terug.
suc6.
  #7  
Oud 25-03-11, 17:05
killerpomer killerpomer is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

DJxReventon,

Dankje voor de uitleg, wacht ik nog even op een unetetherend uit is, en ga ik die proberen.
  #8  
Oud 25-03-11, 17:06
DJxReventon's schermafbeelding
DJxReventon DJxReventon is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 143
Standaard

Zou ik ook doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe ipad jailbreaken mandyrichard Jailbreak [archief] 1 26-07-10 17:55
Hoe kan ik Jailbreaken? IpodDemon Jailbreak 3 10-07-10 23:09
hoe te jailbreaken roelow Jailbreak 1 08-07-10 21:21
Iphone 3G 3.1.3 hoe te jailbreaken? Leenswijk Archief 1 17-03-10 16:59
JaiLBreakeN ??? hoe swenm Archief 2 09-01-09 13:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.