//

problemen Iphone 3gs 4.3

problemen Iphone 3gs 4.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden van Iphoneclub, Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Iphone 3gs 32g(2dehands), inmiddels ben ik erachter dat het een buitenlands ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-11, 13:00
rutgerfuut rutgerfuut is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard problemen Iphone 3gs 4.3

Beste leden van Iphoneclub,

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Iphone 3gs 32g(2dehands), inmiddels ben ik erachter dat het een buitenlands toestel is.
Een paar dagen terug heb ik de Iphone aangesloten op itunes en vervolgens iets laten herstellen(wat ik achteraf dus niet had moeten doen)
Nu geeft hij aan dat de iphone inactief is en dat ik mijn simkaart moet plaatsen.

Nu ben ik naar 2 verschillende winkels geweest die me 2 verschillende dingen vertellen, graag hoor ik van jullie wat ik moet doen.

Verhaal 1 zegt dat ik moet wachten tot de jailbreak en unlock uit is van 4.3 en dat ik niets anders kan doen dan afwachten omdat de baseband is geupdate en ik dus niet meer terugkan naar 4.2.1 o.i.d.

Verhaal 2 zegt mij dat ik mijn Iphone simlockvrij moet laten maken en dat ik hem daarna weer helemaal opnieuw kan installeren/resetten.

Ik wil mn Iphone zsm laten werken en als ik daardoor terug moet naar fabrieksinstellingen dan zou ik dat niet zo’n punt vinden.

Graag jullie advies!

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-11, 14:10
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Alle bij de mogelijkheden kunnen, het was jij wilt. Als je je telefoon simlock vrij laat maken kost dat natuurlijk geld, en als je wacht tot jailbreak + unlock hoef je niet te betalen maar dat kan misschien nog wel even duren er worden bijna nooit datums genoemd maar jailbreak komt binnenkort volgens mij en dan is t een kwestie van tijd voor de unlock.
  #3  
Oud 25-03-11, 14:13
rutgerfuut rutgerfuut is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Maar als ik mijn Iphone laat unlocken dan doet hij het gewoon weer? dan heb ik geen problemen met de inmiddels geupdate basebands?
  #4  
Oud 25-03-11, 14:14
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

dat lijkt me niet maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Problemen (Touch) iVuvuzela iPhone algemeen 0 28-04-11 22:37
iPhone: Iphone 3gs 4.0 problemen Ibrahim70 Jailbreak 1 07-01-11 00:01
problemen met iphone 3gs XfreeztYleX iPhone algemeen 3 28-12-10 22:35
problemen met iphone 3GS 3.1.2 cederique iPhone algemeen 0 27-03-10 13:11
Meerdere problemen Iphone 3GS robbertson iPhone algemeen 1 26-03-10 21:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.