//

Ipod touch schijf is vol bij installeren cydia

Ipod touch schijf is vol bij installeren cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb hier een ipod touch 3g, met 4.2.1 en die wou ik gaan jailbreaken met greenp0ison maar als ik die loader open om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-11, 21:34
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard Ipod touch schijf is vol bij installeren cydia

Hallo
Ik heb hier een ipod touch 3g, met 4.2.1 en die wou ik gaan jailbreaken met greenp0ison maar als ik die loader open om cydia te instaleren ik klik op install cydia dan zegt hij halverwege dat de schijf vol is. en dan zie ik cydia staan maar als ik erop klik crashed hij gelijk... toen wou ik hem herstellen met een custom firmware van sn0breeze maar dan zegt hij dat hij niet compitabel is en dan probeer ik een 2g os en dan doet hij het wel...? en ik weet zeker dat het een 3g is 100% maar als ik hem met die sn0breeze herstel zegt hij na 3 min foutmelding 1600 dat het niet lukt. en als ik hem met orginele ipod 2g os herstel doet hij het wel en daarna heb ik weer greenp0ison geprobeerd maar toen zei die weer halverwege het cydia installeren dat de schijf vol is.....??

Wat kan ik hieraan doen om hem toch te jailbreaken met werkende cydia?

Alvast bedankt

Lennard

p.s. ik heb redsn0w ook al geprobeerd maar daar blijft die vast zitten bij een stap...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Ipod Touch problemen met installeren p0rt iPhone Navigatie 9 18-10-10 18:58
System vol bij Cydia Fmkk Jailbreak apps en thema's 2 08-08-10 14:15
schijf is vol Maes39 Archief 2 24-08-08 12:53
schijf vol na 15 apps? phoenix555 Archief 5 24-06-08 10:31
Schijf vol ?!?!?! Mandeep86 Unlock [archief] 1 27-05-08 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.