//

Iphone 3gs old bootrom gejailbreaked op 4.3.1 met Sn0wbreeze 2.4 b1

Iphone 3gs old bootrom gejailbreaked op 4.3.1 met Sn0wbreeze 2.4 b1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3gs (old bootrom en dus untethered) gejailbreaked op ios 4.3.1 met Sn0wbreeze 2.4 b1. Heeft het enige zin om een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-11, 11:30
Moelstar Moelstar is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard Iphone 3gs old bootrom gejailbreaked op 4.3.1 met Sn0wbreeze 2.4 b1

Ik heb mijn iPhone 3gs (old bootrom en dus untethered) gejailbreaked op ios 4.3.1 met Sn0wbreeze 2.4 b1.

Heeft het enige zin om een nieuwe jailbreak uit te voeren met de nieuw uitgebrachte jailbreaktools of schiet ik daar niks mee op=

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-11, 12:06
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Schiet je niets mee op! je schiet alleen mee op als je nieuwe bootrom hebt en dus tethered was...dan wordt hij dus unthetered!
dus houd maar lekker zo als het allemaal netjes werkt!
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 04-04-11, 13:28
Moelstar Moelstar is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

@iNemesis: Dank je wel voor je reactie. Alles werkt naar behoren dus dan laat ik het idd zo.

Ik kwam er pas enkele dagen geleden achter dat met een oude bootrom je jailbreak altijd untethered is. Weet jij of iemand anders toevallig waar een duidelijke uitleg staat waarom het zo is dat je met een oude bootrom op een 3gs altijd untethered kan jailbreaken? Ik kan hier en daar wel wat info vinden maar geen duidelijke 'NOOB'uitleg. En die heb ik wel nodig

Nogmaals bedankt!
  #4  
Oud 04-04-11, 13:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De oude bootrom is untethered omdat die nog (net) vatbaar is voor een bepaalde exploit, 24kPwn, die in de nieuwe bootrom is opgelost:

0x24000 Segment Overflow - The iPhone Wiki

Ik heb zelf ook 2.4b1 op een 3GS met oude bootrom draaien, maar omdat ik toch vers wil starten en meer vertrouwen heb in het iPhone Dev Team (dan ih8sn0w) ga ik nu wel redsn0w gebruiken.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 04-04-11, 13:48
Moelstar Moelstar is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

@XIII: Dank voor je snelle reactie. Ik ga dat eens op mijn gemak doorlezen.

Zijn er dan toch nog merkbare verschillen voor de eindgebruiker tussen de verschillende jailbreakmethodes? Ik heb nu zoiets van: Als het werkt, werkt het en dan ga ik niet opnieuw jailbreaken, maar als er nou wel duidelijke verschillen zijn dan is het absoluut de overweging waard.

Ik wacht dus met smart op jou bevindingen!

Nogmaals bedankt he!
  #6  
Oud 04-04-11, 15:13
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

IK heb zelf altijd vertrouwen in Redsn0w. Sn0wbreeze alleen gebruiken als je je baseband wilt vasthouden en niet beschikking hebt over een MAC.

Ik zelf altijd fan van Redsn0w, komen snel me tupdates mocht er iets zijn etc. Het dev team zit er niet meer in voor de FAME , die hebben ze toch al. Andere teams proberen snel naam te maken en brengen iets uit wat niet klaar is .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 4.2.1 Nieuwe bootrom, gejailbreaked maar hoe activeren? jeltsinneckebroek Unlock 3 22-01-11 19:03
iPhone: Sn0wbreeze 2.0.2 werkt niet op oude bootrom oost2400 Jailbreak 4 04-10-10 13:51
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 cobra88 Jailbreak 1 18-07-10 13:19
iPhone: Jailbreak 3GS met sn0wbreeze Uiligheid Jailbreak 41 10-07-10 12:06
iPhone: iphone 3Gs met 3.1.3 nieuwe bootrom naar 4.0 met jailbreak erikroeier Jailbreak 13 26-06-10 23:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.