//

Synchronisatie met reservekopie

Synchronisatie met reservekopie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben redelijk nieuw op dit forum als het aan komt op posten van berichten etc. Dit voornamelijk omdat ik over het algemeen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-11, 17:04
kjelltz kjelltz is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard Synchronisatie met reservekopie

Beste forumleden,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum als het aan komt op posten van berichten etc. Dit voornamelijk omdat ik over het algemeen via de zoekfunctie toch bij een discussie uitkomt van iemand die het zelfde probleem had, en zodoende was alleen lezen al voldoende voor mij! Echter kan ik nu mijn vraag niet vinden, en hoop ik op hulp van jullie;

Ik heb sinds kort mijn iPad (eerste testen op iPad voor dat ik het op me iPhone wilde doen) voor het eerst gejailbreakt met redsn0w_win_0.9.6rc10,
Het jailbreaken bevalt me prima, en ben ook zeker van plan dit zsm met met iphone te doen. Maar daarmee loop ik nog tegen een 'angst' aan.. Voordat ik de jailbreak heb gedaan, heb ik via iTunes een reservekopie gemaakt, zodat mocht ik de jailbreak niet meer willen ik deze terug kan zetten. Dat zelfde zou ik ook willen doen me de iphone ..
Na de jailbreak, als ik mijn iDevice dus aan de itunes hang (voor het overzetten van muziek etc.) begint deze direct met het maken van een reseverkopie, dus met JB!
Kan dit kwaad? Overschrijft deze reservekopie dus mijn gemaakte kopie Zonder JB ?
Zo ja, hoe kan ik dit oplossen dat ik dus mijn iphone kan jailbreaken en dan voor dit tijd een reservekopie kan maken die ik ergens kan bewaren voor als ik ooit van die Jailbreak af wil?

Mijn dank is groot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-11, 17:09
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

In je backup komt (gelukkig) geen JB-informatie terecht. Mocht het dus ooit nodig zijn om te herstellen, dan kun je dat met een gerust hart doen, de jailbreak gaat er dan namelijk automatisch af en er blijft geen informatie van de jailbreak achter.
  #3  
Oud 07-04-11, 23:27
kjelltz kjelltz is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Wat super ! Bedankt voor je snelle reactie, ik heb mijn iPhone zojuist geJBt.
Nogmaals dank, gelukkig maar dat er geen Jailbreak info zit in de reserve kopie!

Met vriendelijke groet,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met reservekopie denman80 iPhone algemeen 4 10-10-11 14:08
3.1 reservekopie overzetten op iPhone met iOS 4.1? hhaenen iTunes 0 28-09-10 15:20
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 15:40
synchronisatie met iphone unlock reservekopie Jus3ssen iTunes 0 21-02-10 14:57
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.