//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: =Dus, liefst niet gaan speculeren en geruchten gaan rondstrooien. Daar is niemand mee geholpen. Sorry maar bij mij duurt het downloaden van de firmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 19-04-11, 17:12
DJxReventon's schermafbeelding
DJxReventon DJxReventon is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
=Dus, liefst niet gaan speculeren en geruchten gaan rondstrooien. Daar is niemand mee geholpen.
Sorry maar bij mij duurt het downloaden van de firmware echt lang
__________________
Without Having An Apple Your Live Is Not Complete

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-04-11 om 17:18.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-04-11, 17:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat de reden daar bij jou voor is weet ik niet, dat kan ik van hier uit niet zien.

Ik heb nu deze middag drie (3) iPhones en twee (2) iPads voorzien van iOS 4.3.2 en een JB toegepast met Redsn0w RC14 zonder de minste problemen.

Ook de backups terugzetten met PKGBackup ging vlekkeloos en snel.
  #63  
Oud 19-04-11, 17:20
Gerrit1967 Gerrit1967 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wat de reden daar bij jou voor is weet ik niet, dat kan ik van hier uit niet zien.

Ik heb nu deze middag drie (3) iPhones en twee (2) iPads voorzien van iOS 4.3.2 en een JB toegepast met Redsn0w RC14 zonder de minste problemen.

Ook de backups terugzetten met PKGBackup ging vlekkeloos en snel.
Timosha weet jij misschien een probleem voor het witte cydia venster in me display........heb al meerdere malen de de procedure gedaan maar krijg maar geen cydia icoon

thnx
  #64  
Oud 19-04-11, 17:21
erdorst erdorst is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotboy Bekijk bericht
Hebben jullie een volledige restore gedaan van 4.3.1 naar 4.3.2 daarna gejailbreaked met redsn0w?

Ik heb net een volledige restore gedaan van 4.2.1 naar 4.3.2 met redsn0w 0.96rc13b en het lukte mij wel. Ik heb een iphone 3GS. En geen signaal probleem "denk ik" ik zie 2-3 bars.

De enige verschil tussen rc13 en rc14 is dat ze ondersteuning voor de iPhone 4 eruit hebben gehaald volgens mij omdat het daarop nog niet goed werkt.
Ik had eerst ook last van een wit Cydia icoon. Uiteindelijk werkte het inderdaad na een volledige reboot. Hoe doe je dat? ->
iPhone aan iTunes koppelen, volledig uitzetten(=power+homebutton>slider), power+homeknop 20 sec vasthouden totdat het "verbindt met iTunes logo" verschijnt, verbinden met iTunes en het programma z'n werk laten doen. Na afloop staat de telefoon weer terug in fabrieksinstellingen maar met de nieuwste firmware en iOS.
Let op, pas nadat je de jailbreak hebt uitgevoerd de backup terugzetten
  #65  
Oud 19-04-11, 17:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit1967 Bekijk bericht
Timosha weet jij misschien een probleem voor het witte cydia venster in me display........heb al meerdere malen de de procedure gedaan maar krijg maar geen cydia icoon

thnx
Sorry, ik weet niet wat de reden is van dat witte Cydia icoontje. Ik heb het een paar keer gezien op een Windows PC van een vriend maar nog nooit op mijn MacBook of iMac.

Ik ben ook niet zo goed thuis in Windows.
  #66  
Oud 19-04-11, 17:46
birdbrain birdbrain is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit1967 Bekijk bericht
Hier nog steeds een witte Cydia

is het mogelijk om Cydia te verwijderen zodat ik hem nog een keer kan installeren
Ik had in het begin ook een witte Cydia. Ik heb hem opgestart, toen ging ie iets laden en startte m'n iPhone opnieuw op. Cydia was daarna nog steeds wit, maar na het opstarten daarvan kwam het icoontje erbij en werkte alles. Crasht hij bij jou gewoon meteen?
  #67  
Oud 19-04-11, 17:51
Gerrit1967 Gerrit1967 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Sorry, ik weet niet wat de reden is van dat witte Cydia icoontje. Ik heb het een paar keer gezien op een Windows PC van een vriend maar nog nooit op mijn MacBook of iMac.

Ik ben ook niet zo goed thuis in Windows.

Zoals het er nu uitziet moet je de procedure volgen die Erdorst aangeeft, terug naar herstel en dan cydia erop zetten en daarna een back up

Bedankt
  #68  
Oud 19-04-11, 18:08
wikas wikas is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard

Update gelukt! Jailbreak ook!
Nu kijken hoe lang de batterij volhoud!
  #69  
Oud 19-04-11, 18:31
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

tethered beta12 naar rc14 heeft geen succes bij mij geen untethered jb bij mij
__________________
iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3] [Jailbreak: Ja]
iPad2 16GB (Wit) [FW: 4.3.5] MacBook Pro 2011
  #70  
Oud 19-04-11, 18:31
PindaNL's schermafbeelding
PindaNL PindaNL is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit1967 Bekijk bericht
Zoals het er nu uitziet moet je de procedure volgen die Erdorst aangeeft, terug naar herstel en dan cydia erop zetten en daarna een back up

Bedankt
dus procedure is:

shift+restore knop in itunes en dan ipsw bestand kiezen

als itunes vraagt om backup terug zetten kiezen voor "als nieuwe telefoon instellen"

jailbreaken

terug zetten van backup in itunes

kan iemand mij dit bevestigen of ik het goed heb???
  #71  
Oud 19-04-11, 18:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga steeds als volgt te werk en dat heeft nog geen enkele JB problemen opgeleverd bij mij:

1) .ipsw bestand downloaden via de WiKi pagina van dit forum (zie eerste post van deze draad);
2) Met PKGBackup een backup maken van alle Cydia apps, plist bestanden en tweaks in DropBox;
3) Met iTunes een backup maken van de iPhone/iPad;
4) In iTunes met CMD-Restore een herstel doen naar het nieuwe iOS met het .ipsw bestand uit punt 1). Ik ga nooit iets bij Apple downloaden met iTunes;
5) De JB uitvoeren met het .ipsw bestand uit 1);
6) Na de JB Cydia opstarten en Cydia zijn ding laten doen (File System installeren enz...);
7) Reboot;
8) Met Cydia PKGBackup weer installeren;
9) PKGBackup de backup uit 2) laten terugzetten;
10) Reboot;
11) iTunes de backup uit 3) laten terugzetten;
12) et voila, dat werkt bij mij altijd;

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-04-11 om 18:54.
  #72  
Oud 19-04-11, 19:00
PindaNL's schermafbeelding
PindaNL PindaNL is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik ga steeds als volgt te werk en dat heeft nog geen enkele JB problemen opgeleverd bij mij:

1) .ipsw bestand downloaden via de WiKi pagina van dit forum (zie eerste post van deze draad);
2) Met PKGBackup een backup maken van alle Cydia apps, plist bestanden en tweaks in DropBox;
3) Met iTunes een backup maken van de iPhone/iPad;
4) In iTunes met CMD-Restore een herstel doen naar het nieuwe iOS met het .ipsw bestand uit punt 1). Ik ga nooit iets bij Apple downloaden met iTunes;
5) De JB uitvoeren met het .ipsw bestand uit 1);
6) Na de JB Cydia opstarten en Cydia zijn ding laten doen (File System installeren enz...);
7) Reboot;
8) Met Cydia PKGBackup weer installeren;
9) PKGBackup de backup uit 2) laten terugzetten;
10) Reboot;
11) iTunes de backup uit 3) laten terugzetten;
12) et voila, dat werkt bij mij altijd;
heb je ook geen last gehad van witte cydia icoon op deze manier???
dan ga ik het zo maar even proberen. eindelijk van 4.1 af
  #73  
Oud 19-04-11, 19:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, ik heb dat witte Cydia icoontje nog nooit gezien.
  #74  
Oud 19-04-11, 19:02
Wilders4ever Wilders4ever is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik heb veel nagelezen ondertussen op het forum en de site, maar ik kom er toch niet helemaal uit.

Ik heb een iphone 4 i.c.m. een Tmobile abonnement (geen iphone abbo). Ben ik nu "afhankelijk" van een softwarematige unlock en moet ik dus Pwnagetool gebruiken of kan Redsnow ook?

Thanks for helping me out!
  #75  
Oud 19-04-11, 19:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Battery Logger Plus crasht !

De eerste Cydia app gevonden die crasht onder iOS 4.3.2. Battery Logger Plus van Tijs Zwinkels

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-04-11 om 19:39.
  #76  
Oud 19-04-11, 19:37
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wilders4ever Bekijk bericht
Ik heb veel nagelezen ondertussen op het forum en de site, maar ik kom er toch niet helemaal uit.

Ik heb een iphone 4 i.c.m. een Tmobile abonnement (geen iphone abbo). Ben ik nu "afhankelijk" van een softwarematige unlock en moet ik dus Pwnagetool gebruiken of kan Redsnow ook?

Thanks for helping me out!
Als je een T-Mobile NL gelockte iPhone hebt, ben je niet gebonden aan een softwarematige unlock. T-Mobile maakt sinds januari dit jaar alle iPhones gratis simlockvrij via iTunes. voilá
__________________

  #77  
Oud 19-04-11, 19:44
Wilders4ever Wilders4ever is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 Bekijk bericht
Als je een T-Mobile NL gelockte iPhone hebt, ben je niet gebonden aan een softwarematige unlock. T-Mobile maakt sinds januari dit jaar alle iPhones gratis simlockvrij via iTunes. voilá
Merci, maar dan vraag ik mij af. Die unlock via itunes is dan toch ook "softwarematig" ?
  #78  
Oud 19-04-11, 19:47
BearPig BearPig is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard

Het is mij nog steeds niet duidelijk. Ik heb iOS 4.3.2 gedownload en de nieuwe Redsn0w direct toegepast op mijn iPhone 4 met iOS 4.3.1(gejailbreakt). Alles lijkt prima te gaan, maar als ik op de iPhone bij Settings/General/About kijk, zie ik bij Version nog steeds 4.3.1 (8G4) staan. Dus: moet ik toch eerst regulier updaten via iTunes, en dan jailbreaken? Zou wel vervelend zijn, want dan moet ik mijn jailbreak apps weer opnieuw installeren.
  #79  
Oud 19-04-11, 19:50
Digilike Digilike is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik vind de tip op iPhoneclub over de aanpassing van de hostfile verwarrend. Daar wordt in de handleiding van de jailbreak gesuggereerd dat als je in de toekomst nog wilt kunnen jailbreaken, je de hostfile moet aanpassen ivm SHSH. Er wordt deze link bij gegeven: Saurik maakt Apple en het komt erop neer dat je een en ander via de server van Saurik laat lopen.

Op het Dev- Team Blog staat echter het volgende.

Note that many people are currently having problems updating to 4.3.2 through saurik’s server. You’ll need to remove the gs.apple.com entry in your hosts file in order to restore directly to Apple’s servers.

Kortom: wat moet je nu doen? Hostfile aanpassen of niet?
  #80  
Oud 19-04-11, 19:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@BearPig

Van alle Cydia apps en tweaks kan je een backup maken met ofwel APTbackup of PKGBackup. Zie mijn post #71 in deze draad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.