//

Jailbreak ipad 1 vraagje

Jailbreak ipad 1 vraagje discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil graag mijn ipad 1 64 gb wifi gaan jailbreaken. Het is een ipad die uit Amerika komt. De nodige software (redsnow) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-11, 23:01
Inimieni Inimieni is offline
 
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Question Jailbreak ipad 1 vraagje

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn ipad 1 64 gb Wi-Fi gaan jailbreaken. Het is een ipad die uit Amerika komt.
De nodige software (redsnow) heb ik al binnen gehaald. Op de ipad staat de originele versie van 4.3.1. Als ik itunes opstart vraagt hij wel of ik wil updaten naar 4.3.2 maar dat heb ik nog niet gedaan.

Op internet kom ik meerdere soorten uitleg tegen. De 1 gaat eerst via Itunes herstellen en dan pas Redsnow gebruiken, maar hier op de site kwam ik ook al iets tegen door hem gelijk via Redsnow te jailbreaken.
Als ik eerst via Itunes de 4.3.1. versie erop wil zetten die ik zelf gedownload heb, geeft hij een foutmelding nadat hij bij apple een controle heeft gedaan. En dus geen update......

Mijn vraag is, kan ik de ipad nu gelijk via Redsnow jailbreaken of moet ik eerst weer een andere software versie erop zetten? (via herstellen itunes) Zo ja, hoe kan ik dit wel werkend krijgen zonder foutmelding.
De ipad is nog helemaal origineel en er staan slechts een aantal foto's en wat apps op, niets bijzonders dus.

Hopelijk kan iemand me een beetje op weg helpen want na 2 dagen het internet afzoeken wordt ik er niet veel wijzer van. Het meeste gaat over de iphone en niet de ipad en veel termen zijn dus volgens mij niet van toepassing op de ipad (met locks enzo)

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-11, 04:21
Inimieni Inimieni is offline
 
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

T is me gelukt!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nog een iPad vraagje played iPad algemeen 9 15-11-10 14:21
iPhone: jailbreak vraagje richardennikkie Jailbreak 2 27-08-10 13:02
Vraagje jailbreak Golfje Jailbreak 3 28-07-10 23:51
3g ipad vraagje b00n iPad algemeen 3 27-03-10 22:06
vraagje jailbreak poncke Archief 1 27-10-09 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.