//

3G jailbreak - te lang geleden

3G jailbreak - te lang geleden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Na uuuren zoeken op het forum ben ik er nog altijd niet uit. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb een oudere iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-11, 01:33
Ketsjap Ketsjap is offline
• iOS 8.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard 3G jailbreak - te lang geleden

Dag iedereen,

Na uuuren zoeken op het forum ben ik er nog altijd niet uit. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Ik heb een oudere iPhone 3G. Lang niet gebruikt, maar m'n vriendin wil 'm gebruiken dus ik wilde het toestel herstellen.

De iPhone zat op FW 3.0, dus ik dacht: ik upgrade naar 3.1.3 (via de officiele apple FW), en dan jailbreak ik via Jailbreakme.com, en daarna doe ik een unlock via Cydia.

Dom als ik was heb ik er niet bij stilgestaan dat ik nu met een dedesactiveerde iphone zit, niet in Safari kan, en dus ook niet naar jailbreakme kan surfen.

Als remedie probeerde ik dan maar de Custom Firmware 3.1.3 van Destiny erop te zetten, maar dan krijg ik foutmelding 1600.

Ik ben ondertussen wat ten einde raad. Heeft iemand een idee hoe ik hier nog uit raak? Het is 3 jaar geleden dat ik zelf nog een toestal heb gejailbreakt en geunlockt... En ik ben het kwijt, lijkt me

Alle hulp is enorm welkom!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-11, 02:23
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Downgrade terug naar 3.2.1. even blackra1n erop draaien, dan wordt hij ook nog geactiveerd. Daarna ook nog unlocken ultran0w!
Nee het is geen fout, je kan de 3G wel downgraden nu wel niet meer gecontroleerd door Apple. krijg je wel foutmelding en komt terug in de recovery mode. Even eruit schoppen met iReb of tinyumbrella of irecovery etc.. uit de recovery loop. En klaar is ketsjap....

Je kan die custom firware wel erop zetten, die foutmelding kun je omzeilen door gebruik te maken van Redsn0w en dan de optie gebruiken Pwned mode!

Dus genoeg mogelijkheden voor de 3g OM WERKEND TE KRIJGEN LIJKT ME...
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: iPad jailbreak 3.2 duurt erg lang (al 5 minuten) midego Jailbreak 1 26-07-10 19:08
iPhone 4 T-mobile aanbetaald weken geleden jelle86 Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 16:03
hoe lang duurt jailbreak sten123 Archief 1 30-12-09 22:48
iPhone 3G: Maand geleden legaal unlock, nu gratis? Th00mz Unlock 1 12-07-09 13:54
Ophalen Gmail blijft hangen op 2 dagen geleden Franck iPhone algemeen 0 15-11-07 11:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20.