//

iPhone 3G jailbreak zonder wifi?

iPhone 3G jailbreak zonder wifi? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een vraag en hoop dat jullie er misschien het antwoord op weten! Ik heb hier een iPhone 3G liggen, oorspronkelijk uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-11, 18:55
Vanquisher Vanquisher is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard iPhone 3G jailbreak zonder Wi-Fi?

Beste mensen,

Ik heb een vraag en hoop dat jullie er misschien het antwoord op weten!

Ik heb hier een iPhone 3G liggen, oorspronkelijk uit België dus simlock vrij. Zit 4.2.1 op en baseband 05.15.04. Nou zou deze te jailbreaken zijn via redsn0w dmv de baseband te upgrade naar 06.15.00. Dit is weliswaar de iPad baseband en kunnen dus wat dingetjes mee mis zijn.

Alvorens mijn baseband te upgraden had ik hem eens gejailbreakt ZONDER de baseband te upgraden. Jailbreak perfect gelukt maar ik kon GEEN bereik krijgen als ik mijn simkaart erin deed.

Iemand die mij kan verzekeren dat ik wel direct bereik heb nadat ik mijn baseband geupdate heb naar 06.15.00 alvorens de jailbreak uit te voeren? Want update hem niet liever niet voor niets, gezien de nadelen die deze baseband kan hebben.

Bij voorbaat dank,

Wouter

Laatst gewijzigd door Vanquisher; 20-06-11 om 01:25.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! oetkaa Jailbreak 23 12-05-10 20:38
iPhone internet zonder Wi-Fi of 3G Dimelot Odido (T-Mobile) 3 19-09-08 01:01
applicaties op iphone zonder Wi-Fi jaykay Jailbreak apps en thema's 10 19-05-08 20:45
iPhone 1.1.3 unlocken zonder Wi-Fi.. m0uniir Archief 0 13-02-08 22:00
Jailbreak zonder Wi-Fi MacApp Unlock [archief] 6 03-01-08 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.