//

iPhone kan niet worden hersteld: foutmelding 1604

iPhone kan niet worden hersteld: foutmelding 1604 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil unjailbreaken (jailbreakme.com) en krijg continue een fout melding:1604 iTunes blijft constant hangen op 'herstellen voorbereiden", hierna volgt de bovenstaande fout melding Ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-07-11, 14:09
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard iPhone kan niet worden hersteld: foutmelding 1604

Ik wil unjailbreaken (jailbreakme.com) en krijg continue een fout melding:1604
iTunes blijft constant hangen op 'herstellen voorbereiden", hierna volgt de bovenstaande fout melding

Ik ben al ruim 3 uur bezig om het voor elkaar te krijgen, verschillende keren home knop en button bovenop iphone 10 seconden ingedrukt houden.

Ik blijf nu steeds hangen met het stekker logo/pijltje/iTunes teken op mijn iPhone (3gs). Ik ben van 4.3.3. gaan jailbreaken via jailbreakme.com

Mij is helaas nooit gevraagd om de SHSH te saven. Nu ben ik er al achter dat ik daarmee een zeer grote fout heb gemaakt (dus daarop hoef ik niet gewezen te worden haha)

Verder heb ik het hele internet afgezocht, maar niks geholpen tot op heden.

Degene met DE Gouden Tip ben ik zeeeeeeer dankbaar

pleassssse....help me! (klinkt best radeloos )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-11, 14:15
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je het in DFU mode geprobeerd?

Kijk anders hier eens: http://forum.iculture.nl/f47/archief...oplossing.html
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 14-07-11, 14:57
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

verschillende keren in DFU mode geprobeerd (even ter bevestiging: 10 seconden sleep en homeknop,toch?)
Mijn iPhone scherm blijft tevens op het witte stekkertje/pijltje/iTunes logo staan. In welke mode staat de iPhone dan eigenlijk?

Ook ispw file van iphoneclub gepakt, de 4.3.3 en deze geprobeerd erop te zetten. Ook geen succes helaas.

Bij alles wat ik heb gedaan, eindigt iTunes met "iPhone kan niet worden hersteld", foutcode 1604.

Nu lees op het internet iets over iReb. Iemand hier bekend mee? Als ik het goed lees dan omzeilt deze iets in iTunes.
  #4  
Oud 14-07-11, 15:01
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

kijk hier voor de DFU mode: DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #5  
Oud 14-07-11, 15:07
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Met het stekkertje/pijltje etc op het scherm staat de telefoon in herstelmodus. DFU modus is: iPhone aan itunes koppelen. Iphone uitzetten. Home+sleepbutton tegelijk indrukken en ingedrukt houden voor tien seconden. Dan ALLEEN de sleepbutton loslaten. De home button blijf je ingedrukt houden. Het scherm van je iPhone blijft als het goed gaat zwart en iTunes geeft een melding dat er een iPhone in recovery modus is gevonden. Als je weer het stekkertje/piltje etc krijgt staat hij niet in DFU
  #6  
Oud 14-07-11, 15:23
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

als ik bovenstaand uitvoer, komt direct weer dat scherm met stekkertje en iTunes logo.

Dus iTunes opstarten. iPhone zit al in mn Mac, ik zie dus het stekker/logo scherm....voer jouw instructie op....blijf weer terugkomen in hetzelfde scherm.

Zou je misschien stapsgewijs kunnen aangeven wat ik vanaf het begin moet doen. Nu zit dus mijn iPhone gekoppeld aan mn mac en iTunes is geopend. Ik zit in het stekker/logo scherm op mn iPhone

Ik waardeer jullie hulp zeer, moet ik er bij zeggen. top!

EDIT: nu krijg ik weer een nieuwe foutmelding: 1600 ppfffff
  #7  
Oud 14-07-11, 15:33
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

als je telefoon is aangekoppeld aan itunes EERST de telefoon uitzetten. Dan home en sleepknop indrukken voor TIEN seconden. Als je nu het apple logo te zien krijgt heb je de knoppen te lang ingedrukt gehouden. Na TIEN seconden de sleepbutton (die aan de bovenkant van de telefoon) loslaten en de homebutton ingedrukt blijven houden (dus niet tussendoor loslaten). Als alles goed gaat blijft het scherm van je telefoon zwart. Dit geintje kostte mij in het begin ook meerder pogingen.
  #8  
Oud 14-07-11, 15:49
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik ben al weer een 'fase' verder....gelukkig geen foutmelding (nog niet althans). Nu zit ik met het witte balkje plus witte apple logo op mn iPhone scherm wat blijft steken op ongeveer de helft. Ook in iTunes zie ik het balkje gevuld tot ong 95% met iPhone herstellen-melding....

Zo begon ik vanochtend om half 11 ook, nadat ik mijn 1ste poging begon om mn toestel te unjailbreaken.

Wat is jullie advies? gewoon een (lange?) tijd zo ff laten en kijken of het herstel proces nog vordert? zoniet, wat zou dan jullie advies zijn?

thanks!

EDIT: nu ongeveer een half uurtje verder blijft het herstel proces nog steeds hangen....tja, wat moet ik nu doen??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2011 om 16:30 ----------

Ik kwam dit tegen op een iphone forum, gaat dus over iemand die hetzelfde probleem had als ik. Dit was een oplossing van iemand (die ruim 3000 posts al heeft op dat forum)
Willen jullie ff lezen en mij adviseren om dit ook te doen of juist NIET....thanks!

I had the same issue with my iPhone, but don’t worry you have to just follow few steps and your problem will be solved. I am having Mac snow Leopard and I just uninstalled iTunes and some core files and the problem was solved. And if it doesn’t work for you and if you are a Mac user then delete the following files from your system after removing iTunes,
1> System/Library/PrivateFrameworks/DeviceLink.framework
2> /System/Library/PrivateFrameworks/MobileDevice.framework
And after removing the above files restart your system and download the latest version of iTunes. And if you are Windows 7 or Windows OS user then first uninstall iTunes and Apple Mobile Device support and after restarting download the fresh copy of iTunes and install it then try to restore.

Laatst gewijzigd door Geert1976; 14-07-11 om 16:09.
  #9  
Oud 15-07-11, 01:10
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

jaaaaaa!!! uiteindelijk gelukt. Eigenlijk heel simpel. Ik had al dagen lang mn Mac niet uitgezet. Deze helemaal uitgezet, opnieuw opgestart en inmiddels mn ouwe vertrouwde 4.3.3 erop plus al mn eigen Apps.... Ik ben zeer blij! haha

Deze mag op slot, wat mij betreft!
  #10  
Oud 16-07-11, 13:25
Kleijntje Kleijntje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Wil je nog even uitleggen hoe jij het nu voor elkaar hebt gekregen. want ik wil ook graag unjailbreaken van jailbreakme 4.3.3 en heb wel shsh opgeslagen maar kan nou nergens duidelijk vinden hoe ik terug moet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kan niet worden hersteld ? RestlessIP iPhone algemeen 3 17-01-11 16:25
iphone 3gs kan niet worden hersteld via itunes??? Erhan iTunes 7 07-10-09 16:45
Iphone kan niet hersteld worden, onbekende rschilders Archief 2 12-04-09 00:43
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) i(Phone) iPhone algemeen 3 26-09-08 13:37
De iPhone kan niet worden Hersteld. foutcode 1011 Keff Unlock [archief] 4 06-11-07 09:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.