//

2dehands iphone 4 4.3.4

2dehands iphone 4 4.3.4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nu dat ik em op 4.3.3 heb gekregen, SHSH gegevens opslaan?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-07-11, 17:15
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

nu dat ik em op 4.3.3 heb gekregen, SHSH gegevens opslaan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-07-11, 17:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
nu dat ik em op 4.3.3 heb gekregen, SHSH gegevens opslaan?
Niet onverstandig. Als dat nog kan uiteraard. Gebruik hier TinyUmbrella voor.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #23  
Oud 18-07-11, 21:40
davehaarlem davehaarlem is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Tinyumbrella aanzetten, dan in Windows je hosts bestand tijdelijk verwijderen of in een ander mapje stoppen, dan itunes starten
dan updaten met shift ingedrukt en zelf je bestand kiezen, zo ga ik altijd terug
  #24  
Oud 19-07-11, 21:30
Jarwik Jarwik is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Ik heb gisteren nog 4.3.3 geïnstalleerd (17 juli dus) zonder SHSH blobs. Werd gewoon gesigned door Apple. Ik snap niet wat jullie allemaal aan het doen zijn maar gisteren kon het dus nog gewoon:

- Download de 4.3.3 ipsw voor de iPhone 4 (bijvoorbeeld hier: http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...2_Restore.ipsw)
- Zet je iPhone in DFU modus (instructie: ‪How To: Enter DFU Mode on an iPhone/iPod Touch‬‏ - YouTube)
- Hang de iPhone aan de computer en iTunes zal starten
- Gebruik shift + herstel en kies de 4.3.3 ipsw ...
Ik heb dus ook de 4.3.4 update gedaan, batterij is veel sneller leeg dan normaal.
Als ik met deze stappen de iphone terugzet naar 4.3.3 , hoe zit het dan met mijn apps en andere instellingen, contacten , berichten enz??
Ben nog een beetje een beginneling met de iphone , ik heb hem pas 4 weken
__________________
Durf nog niet te jailbreaken
  #25  
Oud 21-07-11, 15:49
Wolfrine Wolfrine is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TGYoshi Bekijk bericht
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...jailbreak.html

Oudere firmware downloaden:
iPod, iPhone and iPad Firmware Download
In iTunes [Shift] + klik op herstellen, dan het bestand van die oudere firmware selecteren. Werkt bij mij.
Dat heb ik dus ook geprobeerd maar ik krijg dan foutcode 1013 vlak voor het beëindigen van de installatie. Hij geeft dan op mijn Iphone 4 zo'n stekkertje naar iTunes en als ik hem dan op iTunes aansluit zegt ie dat de Iphone in de herstelmodus staat en daar krijg ik hem niet meer uit. (En er staat dan nog steeds 4.3.4 op dat heb ik uitgelezen met TinyUmbrella).

Heeft iemand een andere idee???

Ik heb het overigens ook nog geprobeerd met TinyUmbrella en dan de shsh van 4.3.3 aanzetten maar dat werkte ook niet en kreeg ik weer foutcode 1013

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juli 2011 om 16:33 ----------

Ik probeerde hem ook te downgrade van 4.3.4 naar 4.3.3 maar bijna aan het einde van de installatie gaf die een foutcode en nu blijft mijn iphone hangen bij het tekentje van stekker + iTunes teken. Ik krijg hem er niet meer uit en in DFU modes zetten lukt ook niet dus ik kan hem niet meer herstellen.

P.S. Het gekste is nog dat als ik hem op iTunes wil aansluiten en herstellen de iTunes zegt dat hij niet kan worden herstelt omdat hij in de herstelmodus staat, maar daar krijg ik hem dus niet meer uit.

Iemand tips pls????!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2dehands iphone kopen kempocrosser Koopinformatie Nederland 7 16-11-11 00:17
echt of niet? ipad 2 op 2dehands pieterwillems Koopinformatie Nederland 3 06-05-11 10:10
iphone 3gs 2dehands gekocht, garantieprobleem?! baptiste___ Koopinformatie Nederland 4 22-08-10 21:32
iPhone van 100€ op 2dehands site's ; betrouwbaar ? jordiavp Archief 11 17-10-08 19:23
Windows: 2dehands iphone synct niet met itunes. Zspirit iTunes 0 16-05-08 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.