//

Jailbreak 4.3.4

Jailbreak 4.3.4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Vrienden, Ik ben een beginner hier op de site dus sorry voor misschien wat simpele vragen. - Ik heb een nieuwe Iphone 4 met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-11, 16:36
Maverick49 Maverick49 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 18
Wink Jailbreak 4.3.4

Hoi Vrienden,
Ik ben een beginner hier op de site dus sorry voor misschien wat simpele vragen.
- Ik heb een nieuwe Iphone 4 met als standaard software versie 4.3.4. Ik begrijp dat deze is te jailbreaken maar als je toestel is uitgeschakeld geweest, moet je opnieuw redsnow draaien om in de jailbreakmodus te komen. Klopt dit??
- Ik heb redsn0w_win_0.9.8b3 gedownload en iPhone3,1_4.3.4_8K2_Restore.zip. Kan ik hiermee jailbreaken??
- Heb op Youtube nl. een flimpje hierover gezien. Als ik gejailbreaked heb, moet ik dan in Cydia mijn software downloaden?
- Stel ik wil weer terug naar mijn standaard software 4.3.4, hoe krijg ik die terug op mijn toestel??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Grtjs Mav.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-11, 00:22
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Hallo,
Allereerst welkom op het iPhoneclub forum!

- Wat je zegt klopt inderdaad, er is geen Untethered jailbreak beschikbaar voor 4.3.4, dit omdat dit hoogstwaarschijnlijk word uitgesteld tot IOS5.0.