//

Jailbreak 4.3.4

Jailbreak 4.3.4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Vrienden, Ik ben een beginner hier op de site dus sorry voor misschien wat simpele vragen. - Ik heb een nieuwe Iphone 4 met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-11, 16:36
Maverick49 Maverick49 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 18
Wink Jailbreak 4.3.4

Hoi Vrienden,
Ik ben een beginner hier op de site dus sorry voor misschien wat simpele vragen.
- Ik heb een nieuwe Iphone 4 met als standaard software versie 4.3.4. Ik begrijp dat deze is te jailbreaken maar als je toestel is uitgeschakeld geweest, moet je opnieuw redsnow draaien om in de jailbreakmodus te komen. Klopt dit??
- Ik heb redsn0w_win_0.9.8b3 gedownload en iPhone3,1_4.3.4_8K2_Restore.zip. Kan ik hiermee jailbreaken??
- Heb op Youtube nl. een flimpje hierover gezien. Als ik gejailbreaked heb, moet ik dan in Cydia mijn software downloaden?
- Stel ik wil weer terug naar mijn standaard software 4.3.4, hoe krijg ik die terug op mijn toestel??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Grtjs Mav.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-11, 00:22
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Hallo,
Allereerst welkom op het iPhoneclub forum!

- Wat je zegt klopt inderdaad, er is geen Untethered jailbreak beschikbaar voor 4.3.4, dit omdat dit hoogstwaarschijnlijk word uitgesteld tot IOS5.0.
- 0.9.8b3 zou inderdaad geschikt moeten zijn om je iPhone 4 te voorzien van een tethered jailbreak. Wel is het zo dat als je een reboot doet, dat je niet verder komt dan het Apple logo. Hiervoor zul je hem dus moeten booten icm een computer.
- Wat versta je onder "mijn" software?
- Je kunt hem terugzetten naar de standaard 4.3.4 als je de SHSH blobs hebt opgeslagen, na mijn ervaring gaat het terugzetten naar fabrieksinstellingen meestal fout en loopt het apparaat vast (Dit is mij dan vaak overkomen) het herstellen met iTunes en Tinyumbrella bood hiervoor uitkomst

.Jeroen

Laatst gewijzigd door XIII; 31-07-11 om 09:37. Reden: Illegale aanbieding verwijderd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.