//

Upgraden naar stock/custom 4.3.3 onmogelijk

Upgraden naar stock/custom 4.3.3 onmogelijk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, mijn eerste post dan maar, hopelijk weet iemand de gouden tip voor mij. Ik weet niet wat er bij mij fout gaat, na een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-11, 19:02
Rexxx Rexxx is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Spain
Berichten: 2
Angry Upgraden naar stock/custom 4.3.3 onmogelijk

Nou, mijn eerste post dan maar, hopelijk weet iemand de gouden tip voor mij.

Ik weet niet wat er bij mij fout gaat, na een aantal dagen surfen op verschillende fora weet ik het even niet meer, en zit met een iPhone die continue een restore vraagt in iTunes (10.4)

Ik had een iPhone 4 met versie 4.0.2, en baseband 01.59.00-ICE_2_6

Nu heb ik via snowbreeze 2.7.3 een custom 4.3.3 gemaakt en geprobeerd dat door iTunes te laten 'restoren'. Inmiddels heb ik dan TinyTss server draaien om de error 3194 te omzeilen. ook iREB gebruikt maar helpt ook niet.

Of ik nou stock software 4.3.3 gebruikt, of custom 4.3.3 zelf gemaakt met snowbreeze of 'kant en klare activated custom 4.3.3' het maakt allemaal niet uit.

Iedere keer doorloopt iTunes de restore procedure tot en met 'Registering iPhone Firmware...' met de melding dat device nu zal booten in 5 seconden.......
En dan, weer het zelfde : 'iTunes has detected an iPhone in recovery mode'. You must restore this iPhone before it can be used with iTunes'.

In een loop dus.
Nu heb ik al fixrecovery43.exe geprobeerd maar die werkt niet, geeft foutmeldingen bij het installeren van de RAMDISK, ook via iREB of TinyUmbrella krijg ik hem niet uit recovery mode.

En het enige wat ik wilde is eens kijken hoe nou een jailbreak eruit ziet, is nog nooit JB'ed.

Wat doe ik nou fout ? Heeft Apple hier iets tegen gevonden ?
Moet ik maar gewoon naar 4.3.5. gaan ? In de hoop dat er een untethered JB komt en ook nog eens de (nieuwe, ge-update) Baseband kan unlocken ?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-11, 16:50
Rexxx Rexxx is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Spain
Berichten: 2
Standaard

Inmiddels maar een restore gedaan naar 4.3.5 want ik had een werkende iPhone nodig.
Ik had geen shsh's ...... nu wel .....

weer wat geleerd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet bruut Jailbreak 2 01-11-10 10:27
Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk DJustin1989 iPhone algemeen 1 09-10-10 17:57
Downgrade van 4.0 naar 3.1.2 onmogelijk 1979jrj iPhone algemeen 1 12-07-10 23:25
iPhone: Upgraden custom FW 3.1.2 mislukt telkens! tsja.... Jailbreak 2 03-04-10 00:27
Mac OS X: Schrijven naar iPhone 3G onmogelijk Mackjenzie iTunes 0 22-03-10 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.