//

Iphone 4 restore fail

Iphone 4 restore fail discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is iets misgegaan in het installeren van een 4.3.3 op mijn iPhone. Ik had een custom ispw gemaakt met PwnageTool4.3.3 en de installatie daarvan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-11, 14:02
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard Iphone 4 restore fail

Er is iets misgegaan in het installeren van een 4.3.3 op mijn iPhone. Ik had een custom ispw gemaakt met PwnageTool4.3.3 en de installatie daarvan lukte niet (cannon install on device melding). Daarna heb ik TinyUmbrella opgestart en de 'Set Hosts to Cydia on Exit' aangezet. Nu lukte de install wel, maar eindigde in een error (16xx volgens mij).

Als ik via TinyUmbrella 'Fix recovery' doe, krijg ik een zwart scherm met 5 regels
Unable to find gBdevlist
Unable to find fs_mount
Unable to find fs_load_file
Unable to find fs_unmount
Greenpois0n initialized


Uiteindelijk probeer ik nu een standaard 4.3.3 van Apple te installeren, maar zelfs dat wil niet meer.
Ik krijg de onderstaande meldingen als ik begin met het iTunes/stekker scherm.

Extracting software, Preparing iPhone for restore, Waiting for iPhone, Preparing iPhone software for restore, Restoring iPhone software, Verifying iPhone software, daarna gaat hij naar Restoring iPhone firmware en krijg ik error (1) retour en schiet mijn iPhone naar het iTunes met stekker scherm.

Als ik begin vanuit DFU (10 seconden pwr+home indrukken etc) krijg ik hetzelfde.

In mijn hosts file staan de volgende regels:
74.208.10.249 gs.apple.com
127.0.0.1 gs.apple.com
En ik heb de TinyUmbrella server draaien.

Als ik deze regels weghaal, server uitzet en het nog een keer probeer krijg ik:
Extracting software, 'The iPhone could not be restored. This device isn't eligible for the requested build' en stopt hij dus.

Het probleem is ook dat ik niet naar 4.3.5 toe kan, omdat ik van een ...... afhankelijk ben en geen tethered jailbreak wil. En heel handing mijn shsh-blobs niet bewaard heb. Al weet ik niet of een directe restore via Apple het probleem op kan lossen.

Heeft er iemand een idee wat ik het beste kan doen?

Met deze link ben ik er uit gekomen:
http://jaxov.com/2011/05/fix-ios-4-3...-fix-recovery/

Heb nu alleen een iPhone die nog geactiveerd moet worden. En dat lukt met Redsn0w zonder probleem

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-08-11 om 17:58. Reden: Oplossing gevonden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4, sms versturen fail mathijsp Jailbreak 0 27-04-11 12:24
ITunes sync met iPhone fail kleineG iTunes 3 21-02-11 23:15
iPhone 3GS: Iphone downgraden fail JCM Unlock 1 21-09-10 12:44
Iphone 3g Fw 3,1 Unlock /fail scynthe Archief 3 12-10-09 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.