Jailbreak 4.3.5 of downgrade. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn ipod jailbreaken, kan dat op 4.3.5? En anders ga ik hem downgraden zodat ik jailbreak met jailbreakme.com? Wat moet ik doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 4.3.5 of downgrade.
Hallo,
Ik wil mijn ipod jailbreaken, kan dat op 4.3.5? En anders ga ik hem downgraden zodat ik jailbreak met jailbreakme.com? Wat moet ik doen en hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
FAQ!
4.3.5: alleen tethered <4.3.5: SHSH blobs nodig Allemaal al uitgelegd op het forum, dus lees even verder... Succes! |
|
|||
|
|||
Ik ben niet zo'n slimme in dit gebied, wel in cydia. Kunt u me "persoonlijk" helpen(dus ergens chat ofso)
|
|
||||
|
||||
Nee, als het te lastig is kun je het beter niet doen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb verstand van cydia en al die programmas die erbij horen, maar het jailbreaken zelf weet ik biet meer, aub help.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 september 2011 om 17:33 ---------- ? Kun je dat? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 september 2011 om 18:14 ---------- Haha, een ander? |
|
|||
|
|||
Ik kan je wel helpen via MSN, en met TeamViewer als dat nodig is.
|
|
|||
|
|||
hoe kan je eigenlijk zien of je shsh is opgeslagen dit staat er bij mij bij cydia bovenin
SHSH: ios 4.2.1, 4.3.5 Nu wilde ik gisteren downgraden maar het was niet gelukt. Maar ik kan dus nu eigenlijk terug naar 4.2.1? |
|
|||
|
|||
Jup, maar iTunes moet dan wel naar de Cydia server luisteren ipv. de Apple server.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
volgens mij met tinyumbrella.
Heeft iemand een stappenplan hoe ik moet downgraden. van 4.3.5 naar 4.2.1 Ik heb verschillende youtube videos bekeken ook hier op het forum wat rondgelezen. Het is niet gelukt en iphone bleef hele tijd bij apple logo. Toen weer op een andere pc hersteld naar 4.3.5. Tethered opstarten duurt ook erg lang, soms niet mogelijk |
|
||||
|
||||
Doe maar eens de zoekfunctie gebruiken want er zijn al threads vol geschreven hierover.
Check je host file eens, hier gaat het ook vaak fout mee. Succes. |
|
|||
|
|||
Ik wil echt naar een van deze versies: 4.2.1 t/m 4.3.3
Hoeeee? Heb al geprobeert te herstellen + shift dan versie aab klikken. |
|
|||
|
|||
Al eens op marktplaats gekeken ?
|
|
|||
|
|||
Marktplaats? Waarom daar, en ik ga niet betalen!
|
|
|||
|
|||
Simpel, indien je SHSH blobs hebt, tinyumbrella starten, server runnen, itunes opnieuw opstarten, schift indrukken en drukken op herstellen. Firmware selecteren op je computer(ipsw). Na het downgraden ervan je iPhone uit recovery mode kicken (zit in tinyumbrella een knop), anders als dit niet werkt uit halen met irecovery, gefeliciteerd je staat weer op je oude firmware.
|
|
|||
|
|||
Ja, heeft u msn of pingchat? Dat is fijner? Of wilt u dat niet?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Downgrade 4.3.5 to 4.3.3 without SHSH Blobs - iPhone 4, 3GS, iPod Touch 4G, 3G, iPad - Jailbreak 4.3.5 / 5.1 / 4.3.1 / 4.3.2 / 4.3.3 / 4.3.4 iOS 5 Untethered - iPad 2 Jailbreak |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgrade of tethered jailbreak | fred20v | Jailbreak | 3 | 04-08-11 20:44 |
iPhone: Jailbreak 4.1 / downgrade 4.1->4.0 | madcat | Jailbreak | 5 | 16-09-10 14:06 |
iPhone: Jailbreak na downgrade 4.0 -> 3.1.3 | Vertigo | Jailbreak | 6 | 20-07-10 01:31 |
iPhone: 3.1.3 Downgrade+Jailbreak --> 3.1.2 | Lorsk8 | Jailbreak | 14 | 24-02-10 16:41 |
Downgrade en dan jailbreak | keesdr | Archief | 1 | 14-01-10 23:10 |
|
|