//

Cydia werkt niet op 2g

Cydia werkt niet op 2g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was vandaag aan het opruimen en ik kwam langs mijn oude iPhone 2g (de eerste versie dus) Ik heb deze hierna opgeladen, hersteld, geupdate, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-11, 19:03
Besje Besje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 12
Standaard Cydia werkt niet op 2g

Ik was vandaag aan het opruimen en ik kwam langs mijn oude iPhone 2g (de eerste versie dus) Ik heb deze hierna opgeladen, hersteld, geupdate, geunlockt en gejailbreakt, alles ging makkelijk en het duurde niet lang voordat ik op een probleem stuitte. Alles werkte goed en wel tot dat ik Cydia probeerde open te doen, hij werkte eerst wel, toen begon hij up te daten en waarna ik een error kreeg (Fetch error) Daarna deed ik 'm weer aan en hij bleef hangen bij ''Loading data.''

Ik heb hierna mijn iPhone overnieuw gejailbreakt maar dat maakte ook niet veel uit.

Na wat zoeken op google kwam ik erachter dat ik via OpenSSH een paar dingen moest doen. Aangezien ik nog geen OpenSSH had heb ik via een programmaatje genaamd ''Iphone folders'' alle bestanden in de folder Var -> Lib -> Apt -> Lists verwijderd behalve 1 map. (want dat stond ergens) Maar helaas, ondanks alles werkt Cydia nog steeds niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 19:14 ----------

En nu heb ik een hard reset gedaan, Cydia werkte wel maar ik had geen packages.
Dus ik ging naar changes - reset/reload wat daar ook staat en toen probeerde hij de databases enzo te updaten en daarna crashte die met een error.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-11, 22:54
jimspeed1998 jimspeed1998 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Utrecht(provincie)
Berichten: 112
Standaard

Iphone herstellen en opnieuwe jailbreaken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: cydia werkt niet op 4.2 martijndk1983 Jailbreak 6 07-11-10 01:15
Cydia werkt niet?? ö Yasin2830 Jailbreak apps en thema's 12 16-02-09 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.