//

Batterijduur anders door verschillende unlock methodes

Batterijduur anders door verschillende unlock methodes discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik overgestapt ben op de unlock methodes van iplus en iliberty vind ik de batterij wel erg snel leeg. Voorheen kon ik hem rustig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-08, 15:39
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard Batterijduur anders door verschillende unlock methodes

Sinds ik overgestapt ben op de unlock methodes van iplus en iliberty vind ik de batterij wel erg snel leeg.
Voorheen kon ik hem rustig een nacht laten liggen in standby, tegenwoordig is hij dan gewoon leeg

Net ben ik op stap gegaan met een volle batterij en kom net terug na 2 uur en er is 10% af. Dat zou dus een standby tijd zijn van hooguit 20uur, terwijl dit voorheen makkelijk 3 dagen was.

Iemand anders die dit ook heeft of ligt het aan mij ?
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-08, 15:45
dafila dafila is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

heb iPlus gebruikt, en hier geen last van

Zet SSH eens uit met bospreffs fzo, da staat standaard aan bij iPlus
  #3  
Oud 29-03-08, 15:55
ironmanixs's schermafbeelding
ironmanixs ironmanixs is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 268
Stuur een bericht via MSN naar ironmanixs
Standaard

Ik had er ook last, maar na een 'Reset Network Settings' was alles weer normaal.

Bij mij bleef de network deamon scannen en probeerde zich constant aan te melden op
gevonden Wi-Fi netwerken.
__________________
  #4  
Oud 29-03-08, 16:45
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Heb al meerdere malen een restore gedaan en een erase baseband. Wat ook opviel was dat de usage tijd en standby tijd nagenoeg gelijk bleef.

SSH heb ik niet eens erop gezet en alleen maar de hoognodige zaken. GPRS uitgezet met services e.d.

Net weer een restore gedaan naar 1.1.4 en dit keer eens een unlock met Ziphone 2.6. Ben benieuwd.
  #5  
Oud 01-04-08, 13:44
ronnepon ronnepon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 39
Standaard

als ik met netservice of bossprefs men edge uitzet en ga terug in netservice of bossprefs dan staat de edge terug aan. dus krijg die niet uitgezet :s
wat kan ik hier aan doen?
  #6  
Oud 01-04-08, 15:05
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik heb geunlockt met ijailbreak en heb de test vorige week eens gedaan. even terug andere telefoon als hoofdtelefoon gebruikt en de iPhone met andere simkaart (die ik eigl niet mer gebruik) in standby laten liggen. Vorige week zaterdag volledig opgeladen en nu 10 dagen later nog net rood geworden (20% batterijlading over). Let wel, er is niet mee gebeld of gsmst geworden. ik ga hem nu wel weer volledig opladen en hem weer als hoofdtelefoon gebruiken
  #7  
Oud 04-04-08, 21:16
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Heb al meerdere malen een restore gedaan en een erase baseband. Wat ook opviel was dat de usage tijd en standby tijd nagenoeg gelijk bleef.

SSH heb ik niet eens erop gezet en alleen maar de hoognodige zaken. GPRS uitgezet met services e.d.

Net weer een restore gedaan naar 1.1.4 en dit keer eens een unlock met Ziphone 2.6. Ben benieuwd.
En je bevfindingen? Ik heb ook last van een erg korte standby tijd. Unlockt met ziphone 3.0.
Hoor het van je
  #8  
Oud 04-04-08, 21:18
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Het maakt allemaal niets uit. Het lijkt er bij mij op dat de Wi-Fi de oorzaak is. Want alleen als ik hem uitschakel dan gaat de batterij langer mee. Maar wellicht is de batterij wel niet goed meer.
  #9  
Oud 04-04-08, 21:27
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

Echt ***** :S

Mijne is pas 3 dagen oud en heeft ook een erg korte standby tijd. Moet hem elke dag opladen. Ga nu even netservices instaleren kijken of dit werkt.
  #10  
Oud 05-04-08, 13:54
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

Geen succes met netservices of bosspref. Heb nu SSH eraf gegooit en hij doet het veel beter.
  #11  
Oud 05-04-08, 13:56
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Vreemd bossprefs doet het egt wel... Maar bij mij is ie Since iLiberty ook zeeeeer slecht... Erg vreemd want geloof niet dat er echt verschil in zou moeten zitten...

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijduur Ivo_phone iPhone algemeen 3 15-10-10 20:48
SDK 3.1.3 anders dan anders? Hamertej Ontwikkelen voor iOS 3 04-02-10 17:59
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? ArB Unlock [archief] 322 07-12-08 22:01
Nieuw topic over de diverse unlock methodes op dit moment ArB Archief 4 09-03-08 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.