//

iphone 4 unlock met het emei nummer, hoe doe je dat??

iphone 4 unlock met het emei nummer, hoe doe je dat?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een iphone 4 gekocht via een 2handssite. De verkoper zei me dat de iphone simlock vrij was en dit is dus niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-11, 22:27
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard iphone 4 unlock met het emei nummer, hoe doe je dat??

Ik heb onlangs een iphone 4 gekocht via een 2handssite. De verkoper zei me dat de iphone simlock vrij was en dit is dus niet het geval. De verkoper zelf krijg ik natuurlijk niet te pakken. De iphone werkt er staat dus ios 5 op maar alleen kan ik de iphone zelf ni configureren (laatste stap) omdat ik de juist simkaart moet gebruiken. Ik weet dus niet welke simlock er op mijn iphone staat. Nu las ik overal dat er tegenwoordig mensen zijn die tegen (hoge) prijzen je iphone simlock vrij maken en dat met behulp van het imei nr... (blijkbaar moet je ook je netwerk weten) Dat heb ik ook tegen betaling gevonden op het net. Maar ik vraag met af, als sommige mensen dit kunnen, moet ik dat persoonlijk toch ook kunnen? De vraag is natuurlijk, hoe?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-11, 23:04
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

dat kun je zelf niet doen helaas....ze vragen niet voor niets geld voor ! Dit wordt via schimmige kanalen bij mensen die bij de providers werken ..."geregeld". Tenzij je niet bij de provider werkt waar je iphone voor gelockt is op de juiste functie kun je het zelf niet ..
Daarom moet je ook weten waar je iphone voor gelockt is....want dan sturen het door naar dat ene mannetje die werkt bij die provider
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: muziek op mijn Iphone plaatsen, hoe doe je dat? Milaji iTunes 6 02-10-11 10:29
Windows: Hoe doe ik dat? Heleen iTunes 1 02-08-10 19:41
Herstel vereist: Hoe doe ik dat? Red_princess iPhone algemeen 22 11-08-08 14:01
Je eigen nummer veranderen, hoe doe je dat? Shadow Archief 1 02-03-08 01:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.