//

Unlock T-Mobile Prepaid werkt niet

Unlock T-Mobile Prepaid werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een tijdje een iPhone 3GS . Gekocht met een jailbreak toen d'r tijd. Later zelf geupdate naar Versie 4.3.3 (8J2) Baseband/Modemfirmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-11, 19:41
Soppuh Soppuh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Question Unlock T-Mobile Prepaid werkt niet

Hallo,

Ik heb al een tijdje een iPhone 3GS. Gekocht met een jailbreak toen d'r tijd.
Later zelf geupdate naar Versie 4.3.3 (8J2) Baseband/Modemfirmware 06.15.00 en opnieuw gejailbreakt, maar waarmee weet ik niet meer. Volgens mij Redsn0w. Unlock via UltraSn0w gedaan, en werkte prima met mijn Hi simkaartje.

Nu heb ik een andere telefoon als prive gebruik, en wil ik de iPhone zakelijk gaan gebruiken. Heb dus een prepaid kaartje van T-Mobile gekocht, maar helaas. Die werkt niet.

Ik zie in het instellingen menu bij Aanbieder wel staan KPN NL 10.0
Zou een KPN simkaartje wel werken dan?

Heeft iemand van jullie enig idee waar dit door zou kunnen komen en of dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt voor de moeite.

Frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-11, 01:49
Bassieburg Bassieburg is offline
• iOS 4.3.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Probeer een je iPhone te jailbreaken met sn0wbreeze samen met versie 4.3.2. Deze is untethered, werkt bij mij prima. Heb zelfs mijn iPhone gedowngrade van ios 5.0.1. naar 4.3.2. omdat ios 5.0.1. niet werkte met ultrasn0w en tethered is. Moet lukken.

Groeten en succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: T-Mobile unlock werkt niet macthijn Unlock 2 16-10-11 21:14
iPhone 3GS: T-mobile official unlock werkt niet? Drinkyoghurt Unlock 6 17-06-11 10:03
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 16:38
T-Mobile werkt aan unlock Ravenge Odido (T-Mobile) 4 07-02-10 23:14
officiele unlock T-mobile - hoe werkt dit obionenairobi Odido (T-Mobile) 2 20-06-09 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.