//

vragen bij samunlock

vragen bij samunlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone is via sam unlocked. Ik probeer al een tijdje een officiële unlock te krijgen. Wie kan mij duidelijkheid geven? Mijn iphone was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-12, 19:49
marcopeperkamp marcopeperkamp is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard vragen bij samunlock

Hallo,
Mijn iphone is via sam unlocked. Ik probeer al een tijdje een officiële unlock te krijgen. Wie kan mij duidelijkheid geven?

Mijn iphone was niet geactiveerd dit is samen met de jailbreak en sam gedaan. Hij was officieel via fido canada gelocked.

Echter fido zegt het imei nummer niet te kennen. Apple zegt dat de lock op kpn zit. Maar bij de sam knock is echt gebruik gemaakt van de codes voor Fido en ook werkte de kpn slim niet.

Hoe zit dit alles?

2e vraag

Kan ik zonder gevaar andere soms plaatsen evt. Via fido activeren en dan weer verder gaan via sam?

Wie kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-12, 00:41
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ALs je hem activeert via SAM unlock met Fido canada dan is het zeker van Fido canada! En KPN lockt geen iphones, dus apple praat ..***** ! En bovendien omzeilen ze altijd de vragen over unlocks, omdat zij de lock niet op zetten maar de provider en gaat hen ook niets aan. Zij bieden de mogelijkheden daartoe om te locken, meer niet!

2de vraag. Andere simkaart kun je er niet in zetten, omdat SAM unlock alleen werkt voor 1 specifiek simkaart waarvoor je de unlock hebt gedaan. Zelfs als je een andere simkaart aanvraagt met dezelfde nummer, ik zou dus zeer zuinig zijn met die simkaart! Dat komt omdat elke simkaart een unieke ICCID nummer heeft.

Dus andere simkaart gaat niet werken!!!
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 01-08-12, 00:45
marcopeperkamp marcopeperkamp is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

wat gebeurt er als ik heb zouactiveren met een orginele fido kaart

lukt dat en kan ik dan gewoon mijn sam simkaart weer gebruiken?
Waarom zou IDO de sim niet kennen.

Weet je of KPN de simlock van fido zou kunnen verwijderen?

Groeten

Marco
  #4  
Oud 01-08-12, 00:58
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Naar mijn weten, als je dat zou doen, krijg je een nieuwe baseband ticket die niet gaat werken!! Dus ik zou zeer voorzichtig doen! Maar waarom zou je dat willen??

Nee Geen enkel provider kan een unlock verwijderen van een ander! Elke provider heeft toegang tot eigen database alleen. Anders kan ik me zo bedenken dat ze andere providers unlocken zodat de klanten bij hun komen met hun iphone. Lijkt mij niet iets waar providers blij van worden.
  #5  
Oud 16-09-12, 04:21
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Marco is geholpen dus kan slotje op!
Reageren

Labels
fido, sam, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Codeslot vragen bij uitzetten mogelijk? jptpeek iPhone algemeen 3 22-06-12 11:15
Vragen bij het kopen van Iphone 2G Donenzone Koopinformatie Nederland 9 30-06-10 20:16
Vragen XanderSnelder Archief 1 22-12-09 19:48
vragen bij Iphone 3G kopen in Amerika Xear Archief 1 12-06-09 02:38
iPhone: Help! 5 vragen! iGregor Jailbreak 10 05-09-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.