//

Allgsmunlock betrouwbaar?

Allgsmunlock betrouwbaar? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier nog een iPhone 4 liggen met sfr lock. Nou zag ik dat op Allgsmunlock je em voor 40 euro kan laten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-11-12, 12:28
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard Allgsmunlock betrouwbaar?

Hallo,

Ik heb hier nog een iPhone 4 liggen met sfr lock. Nou zag ik dat op Allgsmunlock je em voor 40 euro kan laten unlocken. Maar is deze site betrouwbaar of kan ik het beter niet doen?

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-12, 13:02
D@ni D@ni is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 37
Standaard

Geen idee maar voor sfr Frankrijk is het wel goedkoop, pas dus op!
  #3  
Oud 25-11-12, 13:09
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

die prijs kan wel mits je iphone niet "geblokkeerd" staat in frankrijk. Maar in nl zijn de franse iphones "niet kosjer" die uit frankrijk komen. dus 90% kans dat je voor een geblokkeerde moet betalen en dat is niet goedkoop...Dus ik zou wel even navragen of je geld krijgt als blijkt dat deze blacklisted is....sommigen doen daar wel moeilijk over . geld terug geven!
__________________
Revenge of the nerd..
  #4  
Oud 25-11-12, 13:26
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
die prijs kan wel mits je iphone niet "geblokkeerd" staat in frankrijk. Maar in nl zijn de franse iphones "niet kosjer" die uit frankrijk komen. dus 90% kans dat je voor een geblokkeerde moet betalen en dat is niet goedkoop...Dus ik zou wel even navragen of je geld krijgt als blijkt dat deze blacklisted is....sommigen doen daar wel moeilijk over . geld terug geven!
is het mogelijk om ergens te zien of hij blacklisted is?

Op die site heb je 2 opties:

40 euro = normale iphone 4
65 euro = Blacklisted & barred iphone 4
  #5  
Oud 25-11-12, 15:31
D@ni D@ni is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 37
Standaard

Controleer de status bij checkmend. Waarschijnlijk wel een "geen service"iPhone, 65 euro is een normale prijs.
  #6  
Oud 25-11-12, 16:29
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D@ni Bekijk bericht
Controleer de status bij checkmend. Waarschijnlijk wel een "geen service"iPhone, 65 euro is een normale prijs.
is er nog een andere site waar ik dat kan bekijken? heb namelijk geen creditcard en ook geen paypal account..
  #7  
Oud 25-11-12, 16:52
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Nee er is geen.....Checkmend houdt dat voor iedereen bij. Hoe wil je dan bij allgsmunlock betalen??

Als je wil kan ik je het rapport uitdraaien van checkmend.com tegen de kostprijs wat ze vragen.

Trouwens het betekent niet dat als deze niet blacklisted is bij checkmend dat het ook het geval is bij SFR!
soms glippen er wel eens imeis tussen...als ze vergeten om aan te melden.
  #8  
Oud 25-11-12, 16:56
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Nee er is geen.....Checkmend houdt dat voor iedereen bij. Hoe wil je dan bij allgsmunlock betalen??

Als je wil kan ik je het rapport uitdraaien van checkmend.com tegen de kostprijs wat ze vragen.
ah ik had naar niet eens bij stil gestaan. dacht dat het ook zo kon met een bankoverschrijving. mijn broer heeft nog wel een creditcard waarmee ik het kan proberen bedenk ik me nu net.

Hoe gaat dat dan in z'n werking iNemesis? moet ik je dan 2,50 storten?
  #9  
Oud 26-11-12, 03:12
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ja hoor ik heb paypal maar woon in NL dus kun je zo regelen! stuur maar een PM
Allgsmunlock en vele gsmunlock sites werken met Credits!! Houdt in je moet credits kopen van hun en dan pas unlocken! als de unlock niet lukt ...heb je lucht gekocht, want ze geven geen geld terug! en moet je maar zien wat je met "loze" credits moet doen! dus even oppassen wat je doet!
  #10  
Oud 26-11-12, 18:52
dennie187 dennie187 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

Op Marktplaats staat iemand wie vertrouwd is heb er meerdere telefoons laten unlocken. Je stuurt je imei nummer en model nummer en je krijgt fijn een gratis uitdraai over je telefoon (waar sommige mensen geld voor vragen !!!). Privé mail me en ik geef je het telefoon nummer. Scheeld een hoop gedoe met visa of mensen wie 3 euro willen voor je provider chek !!
  #11  
Oud 26-11-12, 19:00
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

het gaat om blacklist dennie dat kan niet via die uitdraai!

provider check bied ik hier altijd gratis aan via mijn site ! even goed lezen he.

SIC (Special iPhone Check)

ik dump altijd gratis credits op mijn tool !
  #12  
Oud 26-11-12, 19:03
dennie187 dennie187 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

Misschien niet bij jou ...ik heb zelf Black list Iphone laten kijken van waar hij kwam en koste 10 euro extra omdat hij op de lijst stond.
En ik zeg ook niks over jou ... Geef gewoon mijn antwoord 🙊

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 november 2012 om 20:05 ----------

Het unlocken koste dan 10 euro extra he niet de provider chek. Want die is voor niks zoals het hoort ... Geen gedoe met Credits of wallies hahaha
  #13  
Oud 28-11-12, 21:20
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Ik kwam erachter dat op de site van allgsmunlock een nederlandse webwinkel cdmedia.nl staat aangesloten. Die webwinkel schijnt via allgsmunlock iphones te unlocken. Nou heb ik die nederlandse webwinkel opgezocht op internet en ik kwam erachter dat deze te vertrouwen is. Hier op 't forum zijn er positieve reacties over cdmedia. Dus ik hoop dat allgsmunlock ook te vertrouwen is want heb mijn bestelling inmiddels geplaatst. Nu is het afwachten op de unlock! Zodra het is gelukt laat ik jullie meer weten!
  #14  
Oud 05-12-12, 22:48
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Sorry het heeft een tijdje geduurd, mede doordat ik de verkeerde service had gekozen. in plaats dat ze me credits hadden ingenomen voor de mislukte poging hebben ze mijn credits gewoon terug gegeven en kon ik het met een andere service opnieuw proberen. eenmaal de nieuwe service geprobeerd, kan ik nu melden dat net 5 min geleden mijn sfr locked iphone 4 is unlocked door Allgsmunlock. Allgsmunlock is dus betrouwbaar om je iphone te unlocken!

hier kan btw nu wel een slotje op denk ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Betrouwbaar of niet betrouwbaar [marktplaats] freshworks Koopinformatie Nederland 6 28-11-11 15:21
Betrouwbaar? Midas iPhone algemeen 4 18-04-10 13:54
Betrouwbaar? Upodtouch Archief 2 18-10-09 20:17
Betrouwbaar? Buzze Archief 18 30-07-08 02:43
Betrouwbaar? Tacha1987 Archief 2 19-11-07 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31.