//

Krijg mijn telefoon niet simlockvrij!

Krijg mijn telefoon niet simlockvrij! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone via Marktplaats gekocht. Zag er goed uit maar werd me wel verteld dat er een Orange France simlock op zit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-13, 06:12
wesszzel wesszzel is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard Krijg mijn telefoon niet simlockvrij!

Hallo,

ik heb een iPhone via Marktplaats gekocht. Zag er goed uit maar werd me wel verteld dat er een Orange France simlock op zit. Nou heb ik niet zo heel veel verstand van iPhones, maar ik heb eerder een 3G iPhone gehad en die kon ik ook jailbreaken en simlock vrij maken. Ik nam dus het risico en heb hem gekocht.

De iPhone deed het prima maar er zat inderdaad een simlock op. Thuis kreeg ik het maar niet gelukt om hem simlockvrij te maken en zit nu echt op een dood spoor. Even een samenvatting van wat ik gedaan/geprobeerd heb:
- Gejailbreaked met versie 6.01 (stond er al op)
- Ultra Sn0w gedownload
- Meerdere keren hersteld
- Snowbreeze en redsn0w geprobeerd
- SAM unlock, maar is niet goed gegaan, kreeg een error en toen ik de iPhone opnieuw opstarte kreeg ik dat ik de iPhone moest activeren en kon ik niks meer.

De baseband is 04.12.02. Ik lees dus overal dat die bijna onmogelijk is om te unlocken.

Is er een mogelijkheid om deze iPhone nog simlockvrij te krijgen?
Ik heb al gezocht naar mogelijkheden met betalingen maar overal vragen ze meer dan 130 euro en dat vind ik veel te veel...

Ik heb jullie nodig!

Alvat bedankt,

gr wesszzel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-13, 09:53
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Wessel,

De iphone 4 kan niet worden unlocked dan op een andere manier dan de imeiunlock.
Orange france vraagt gewoon nog veel te veel voor het simlockvrij maken van telefoons.
En hij moet dan ook nog niet geblokkkeerd zijn anders kan het helemaal niet op dit moment.
  #3  
Oud 05-01-13, 15:23
wesszzel wesszzel is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senna22 Bekijk bericht
Wessel,

De iphone 4 kan niet worden unlocked dan op een andere manier dan de imeiunlock.
Orange france vraagt gewoon nog veel te veel voor het simlockvrij maken van telefoons.
En hij moet dan ook nog niet geblokkkeerd zijn anders kan het helemaal niet op dit moment.
Bedankt voor je antwoord. Weet je ook toevallig hoeveel ze vragen?

Gr Wessel
  #4  
Oud 05-01-13, 16:23
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

het is op dit moment 130-140 euro maar alleen voor schone imei geen geblokkeerde.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help! krijg mijn tmobile nl iphone niet simlockvrij! landervermeulen Odido (T-Mobile) 3 04-12-11 18:46
T-Mobile wil mijn iPhone niet simlockvrij maken Xinchou Odido (T-Mobile) 7 06-07-10 21:40
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload merelvandooren iPhone algemeen 5 27-11-09 23:50
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.