//

unlocken mislukt, kan iphone nu niet meer activeren?

unlocken mislukt, kan iphone nu niet meer activeren? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 op ebay gekocht die AT&T gelocked was. Deze iPhone was geactiveerd en kon ik net als een normale telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-13, 04:05
Pietpatat Pietpatat is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard unlocken mislukt, kan iphone nu niet meer activeren?

Hallo,
Ik heb een iPhone 4 op ebay gekocht die AT&T gelocked was.
Deze iPhone was geactiveerd en kon ik net als een normale telefoon gebruiken alleen had ik geen service met mijn T mobile simkaart.

Ik dacht dat ik deze wel kon unlocken en heb toen deze tutorial gevolgd: NEW Sn0wbreeze 6.1.3 Jailbreak, Hacktivate / Unlock For iPhone 4, 3GS & iPod Touch 4 - YouTube

Ik heb toen alles net zoals in de video gedaan alleen kreeg ik een foutmelding toen ik de iphone probeerde te herstellen met de IOS die door snowbreeze gemaakt was. Toen dat niet lukte heb ik de iphone maar normaal hersteld via itunes.

Het probleem nu alleen is dat ik de iphone niet meer kan activeren! Als ik door het installatie proces loop ( taal en Wi-Fi instellen etc ) geeft ie aan dat deze telefoon niet gebruikt kan worden met deze simkaart. En als ik de simkaart eruit haal zegt ie dat ie een simkaart nodig heeft voordat ik verder kan.

Voorheen kon ik de telefoon wel gewoon gebruiken met mijn t mobile simkaart en had ik alleen geen service.

Ik weet nu echt even niet meer hoe ik verder moet. Ik zou graag namelijk de iphone proberen te unlocken via deze tutorial op het forum ( Unlocken van je iPhone met Ultrasn0w - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS ) maar dan moet ik de iphone wel eerst kunnen activeren.

Zou iemand mij een stukje verder kunnen helpen?

Edit: Ik heb met f0recast nog wel kunnen gebruiken. Misschien dat mensen hier meer informatie uit kunnen halen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-13, 09:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De modem firmware 04.12.09 is niet softwarematig te unlocken. Dat kan alleen met de stokoude modem firmware 01.59.00. Die modem firmware kan je ook niet downgraden op een iPhone 4.
  #3  
Oud 22-11-13, 09:59
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

F0recast zegt het toch duidelijk ? Unlockable via Factory unlock ( = imei unlock). Dat is het enige wat kan. Allen heb je pech, want die is behoorlijke prijzig op dit moment.
Het activeren kun je met een AT&T kaartje ( dan heb je wel nog alleen een ipod).
Het activeren kan ook op een iphone 4 nog wel met een jailbreak (hacktivaten), dan heb je op dit moment wel een tethered jailbreak.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2013 om 09:12 ----------

@mods , wordt het niet tijd om een stukje te schrijven over imei unlocks en de facts en fictie van jailbreak (unlocken) op dit moment? Langzamerhand is alleen imei unlock mogelijk (op een paar hardwarematige oplossingen die niet goedwerken ?).
Ik wil best een zinnig stukje overschrijven .
__________________
Revenge of the nerd..

Laatst gewijzigd door iNemesis; 22-11-13 om 10:06. Reden: te slaperig om goede zinnen te schrijven....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Kan niet unlocken meer op 5.11 reverser Unlock 1 23-02-13 01:41
Kan niet meer unlocken hanske636 Jailbreak apps en thema's 3 29-12-11 09:22
iPhone 3GS: Kan niet activeren / unlocken eddye Unlock 13 22-10-09 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.