//

Oude account ook op mijn nieuwe 6 plus gebruikt, hoe installer ik nu mijn oude 5?

Oude account ook op mijn nieuwe 6 plus gebruikt, hoe installer ik nu mijn oude 5? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een iPhone 6 plus gehaald. Geïnstalleerd en werkt prima, super blij mee. Nu gaat mijn iPhone 5 naar mijn vrouw, maar ik had hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-15, 23:21
Borst1973 Borst1973 is offline
• iOS 6.1.6
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard Oude account ook op mijn nieuwe 6 plus gebruikt, hoe installer ik nu mijn oude 5?

Vandaag een iPhone 6 plus gehaald. Geïnstalleerd en werkt prima, super blij mee. Nu gaat mijn iPhone 5 naar mijn vrouw, maar ik had hem terug naar de fabrieksinstellingen gebracht. Op mijn nieuwe iPhone 6 plus ben ik gestart met de account welke ik ook had op die iphone 5, so far so good! Maar ... Nu doe ik de SIM van mijn vrouw in mijn oude iphone 5 en ik start op en hij vraagt het wachtwoord van de account welke (de vorige eigenaar) dat ben ik dus, had ingevoerd! En dat gaat niet 😡😷 wat kan ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-15, 09:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Borst1973 Bekijk bericht
wat kan ik doen?
Je hebt die iPhone 5 wel gewist maar waarschijnlijk heb je "Find my iPhone" niet uitgezet. Zet die iPhone 5 uit. Ga dan op een computer naar www.icloud.com en verwijder de iPhone 5 uit "Find my iPhone.

Herstel dan de iPhone 5 met iTunes en maak een nieuw iCloud Apple ID voor mevrouw aan.
  #3  
Oud 25-01-15, 09:39
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

moet geen probleem zijn kunt meerdere apparaten met zelfde apple account gebruiken

gewoon apple id en wachtwoord invullen heb zelf ook 2 iphone s op zelfde apple id
  #4  
Oud 25-01-15, 09:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
moet geen probleem zijn kunt meerdere apparaten met zelfde apple account gebruiken
Natuurlijk is dat geen probleem. Ik gebruik één iCloud Apple ID op een tiental toestellen. En moeder de vrouw gebruikt haar iCloud Appple ID op vier toestellen. Het zijn wel verschillende iCloud Apple ID's. Dat komt omdat wij niet aan mekaars iCloud Mail, Agenda's, Contacten, Notities, Herinneringen, Berichten, enz... geïnteresseerd zijn.
  #5  
Oud 25-01-15, 15:43
Borst1973 Borst1973 is offline
• iOS 6.1.6
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

Hi, bedankt voor je uitleg. Het gekke is dat mijn nieuwe wel te zien is, maar als ik op "alle apparaten" klik, staat deze er niet bij? Moet ik doe nieuwe uitzetten?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 januari 2015 om 14:47 ----------

Weer geprobeerd, mijn nieuwe uitgezet... Ik heb ten einde raad een nieuw wachtwoord laten mailen, nu moet ik mijn nieuwe iPhone dat vertellen en werkt weer prima...maarde iPhone 5 wil ook het nieuwe ww niet accepteren!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oude 3G synchroniseert niet met mijn account? woutje iPhone algemeen 1 21-11-12 20:59
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? Talliebally iTunes 2 24-11-10 12:50
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 02:56
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.