//

Iphone laat iTunes stekker zien en reboot probleem

Iphone laat iTunes stekker zien en reboot probleem discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er een idee hoe ik onderstaand probleem kan oplossen: Onlangs voor een vriend van mij een iphone proberen te unlocken met Ziphone, het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-08, 17:38
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard Iphone laat iTunes stekker zien en reboot probleem

Wie heeft er een idee hoe ik onderstaand probleem kan oplossen:

Onlangs voor een vriend van mij een iphone proberen te unlocken met Ziphone, het gekke was dat hij hem wel in een soort dfu/recovery gooide maar daarna niets meer deed. Uiteindelijk bleef ik over met een iphone die boot en dan iTunes logo met usb stekker laat zien en na 15 tot 30 seconden spontaan boot.

Ik heb op mijn PC en op een andere laptop geprobeerd hem met iTunes te zien maar nada, die zegt dat hij het apparaat wel ziet maar dat het niet goed functioneert...

Heeft iemand een idee wat ik kan proberen/doen?

Alvast bedankt,

Questor
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-08, 18:46
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Proberen te restoren naar 114 en opnieuw jailbreaken enzo, maar niet met ziphone.
Geeft bij de meeste iphones probs. Gebruik winpwn of liberty.
  #3  
Oud 18-07-08, 19:14
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Dat is dus het probleem... iTunes wil hem niet zien en windows herkent wel een device in Iboot mode en niet juist afgesteld. Ibrick ziet hem ook niet... Is er een andere methode om hem te detecteren?
  #4  
Oud 19-07-08, 19:20
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Iemand die enig idee heeft?
  #5  
Oud 19-07-08, 20:12
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Probeer je iPhone in DFU mode zetten, dan moet iTunes de iPhone weer "zien". Daarna herstellen in iTunes naar 1.1.4 (dus met shift ingedrukt) en opnieuw jailbreaken/activeren en unlocken met bijvoorbeeld iLiberty+
  #6  
Oud 19-07-08, 20:37
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Hmmz het wil maar niet lukken... Als ik de powerknop en de home knop lang ingedrukt houdt gaat de iphone uiteindelijk op zwart. Als ik dan de power los laat en de home ingedrukt houdt dan blijft hij gewoon op zwart staan. Is er een andere truuk voor ?
  #7  
Oud 19-07-08, 20:47
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Hij moet ook op zwart blijven, Je computer zal dan aangeven dat de iPhone in "restore mode" is. Nu kun je met iTunes je iPhone herstellen.
  #8  
Oud 19-07-08, 20:54
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Er gebeurd niets, ik hoor dat windows hem als usb device disconnect en heb uiteindelijk de home knop 10 seconden en een keer 1 minuut ingedrukt gehouden maar er gebeurd dan niets meer. Als ik daarna de power knop in druk zie het het apple logo even en dan weer iTunes afbeelding met USB stekker waarna hij weer niet goed herkend wordt door windows.
  #9  
Oud 19-07-08, 20:55
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

En probeer hem eens uit te zetten...
Loskoppelen...
Homeknop ingedrukt houden en dan weer inpluggen ?
Anders even een andere pc met itunes proberen...
  #10  
Oud 19-07-08, 21:35
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Homeknop ingedrukt houden en inpluggen gebeurd er niets, scherm blijft zwart. Ondertussen ook al laptop met itunes (7.5) geinstalleerd maar ook daar lijkt hij niets te doen en geeft hij aan dat het gaat om een iboot device en waarschijnlijk niet goed werkt (windows melding)
  #11  
Oud 19-07-08, 21:47
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Het enige dat ik nu nog kan verzinnen is de vriezer methode. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit voor jou een uitkomst biedt. Probeer anders eens Michael een PM te sturen, hij kan toveren met iPhones.

EDIT
Heb je al eens een andere USB kabel geprobeerd...Klinkt stom maar misschien is er iets mis met de kabel

  #12  
Oud 19-07-08, 22:11
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Installeer anders eens iTunes 7.7 (na uninstall van iTunes 7.5) en probeer het dan weer eens. Normaal gesproken moet iTunes de iPhone herkennen als er op het iPhonescherm een stekkertje en iTunes-logo staat.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #13  
Oud 19-07-08, 22:54
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kl*te ziphone maar goed Inderdaad dfu en dan restoren Loop is een bekend symtoom na ziphone
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #14  
Oud 20-07-08, 00:59
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Pff vandaag ook zo eentje gehad. Meerdere keren in DFU mode geprobeerd, iTunes detect hem en dan komt er een error 2003 tevoorschijn en apple logo blijft branden. Zet ik hem uit en weer aan stekkertje naar itunes op eht scherm die gewoon weer blijft booten om de 15 sec. Het was een iPhone naar 2.0 die heeft een nieuwere recoverymdoe maar die ik nu zie is laten we zeggen een oudere....
  #15  
Oud 20-07-08, 01:02
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Hmmzzz ik weet dus niet welke versie het was... het zou goed kunnen dat die gast een update ipv een reset heeft gedaan... dus dan zou het 2.0 geweest kunnen zijn... heeft die een andere DFU mode om in te komen? Zou dan idd een nieuwere itunes werken want 7.5 en mijn windows gaat hem niet herkennen.
  #16  
Oud 20-07-08, 12:06
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Dat was het dus... er zat schijnbaar een 2.0 op die hij even was vergeten te melden... Nu met iTunes 7.7 wel kunnen herkennen en restoren naar 2.0... nu de weg terug naar 1.1.4 vinden maar zag al wat posts staan... Dit heeft wat dagen gekost zeg pffff
  #17  
Oud 20-07-08, 13:07
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Questor inmiddels kan je ook 2.0 draaien kijk hier https://forum.iculture.nl/f59/i...tml#post147204
  #18  
Oud 20-07-08, 14:27
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Ik heb net de volledige downgrade gedaan naar 1.1.4 (was nog even ellende met de baseband) en denk dat we het hier maar even bij houden... dit was geen lol Bedankt voor jullie support ik had het al een beetje opgegeven totdat bengek kwam met de 2.0 oplossing... Ik ga die 'vriend' eens even helemaal de huid vol schelden... updaten naar 2.0 pfff

Laatst gewijzigd door Questor; 20-07-08 om 16:39.
  #19  
Oud 20-07-08, 18:05
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Oke oke... ik kon het toch niet laten... 2.0 erop gezet... en het werkt!!!
  #20  
Oud 05-08-08, 22:31
RJB's schermafbeelding
RJB RJB is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Questor..

Ik heb precies hetzelfde probleem als wat jij had met je iphone. Een leuke vriend die even voor me update.
Ik probeer de laatst dagen echt teveel en het lukt me nog steeds niet om eruit te komen.

Kun jij misschien in stapjes en in taal dat ik het ook begrijp uitleggen?!?

!!!PLEASE HELP!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone laat niks anders zien dan Connect to iTunes Rheiken iTunes 12 09-02-10 09:56
Muziek: Itunes laat maar een paar liedjes van mn iPhone zien!?? joey.niftrik Muziek, foto & video 1 27-03-09 23:33
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.