//

Kan baseband niet erasen...

Kan baseband niet erasen... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ook zo een van de zovelen die per ongeluk die 2.0 update heeft geinstalleerd, na veel sukkelen uiteindelijk dan toch terug op de 1.1.4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-08, 21:18
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard Kan baseband niet erasen...

Ben ook zo een van de zovelen die per ongeluk die 2.0 update heeft geinstalleerd, na veel sukkelen uiteindelijk dan toch terug op de 1.1.4 geraakt, gewerkt met kiphone enzo... kan hem activaten en jailbreaken met iliberty en ik installeer daarbij ook bootneuter, bsd subsystem en installer...

Maar bootneuter blijft me altijd maar die error vijf geven... iemand een idee wat ik nog meer kan uitproberen?

Geen Wi-Fi, geen signaal, geen bluetooth (en geen geluid, wat waarschijnlijk naar mijn mening met het bellen te maken heeft)

Indien gewenst kan je me ook altijd over msn contacteren...

Alvast bedankt

Terren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-08, 21:47
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Bekijk bericht
Ben ook zo een van de zovelen die per ongeluk die 2.0 update heeft geinstalleerd, na veel sukkelen uiteindelijk dan toch terug op de 1.1.4 geraakt, gewerkt met kiphone enzo... kan hem activaten en jailbreaken met iliberty en ik installeer daarbij ook bootneuter, bsd subsystem en installer...

Maar bootneuter blijft me altijd maar die error vijf geven... iemand een idee wat ik nog meer kan uitproberen?

Geen Wi-Fi, geen signaal, geen bluetooth (en geen geluid, wat waarschijnlijk naar mijn mening met het bellen te maken heeft)

Indien gewenst kan je me ook altijd over msn contacteren...

Alvast bedankt

Terren
Baseband fout of Bootloader fout even bij zoeken "vriezer iphone" of "koelkast solves problem" en daar ff volgen had namelijk soortgelijke porblemen en dit helpt
__________________
iPod Touch 4G 32GB White | Live each day as it would be your last
  #3  
Oud 24-07-08, 21:59
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard

dus gewoon ff in de koelkast leggen voor een paar uurtjes en hij zou weer moeten werken

lijkt zo onwaarschijnlijk en de condensatie dan?
  #4  
Oud 24-07-08, 22:02
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrentiao Bekijk bericht
dus gewoon ff in de koelkast leggen voor een paar uurtjes en hij zou weer moeten werken

lijkt zo onwaarschijnlijk en de condensatie dan?
nee de VRIEZER heb het zo gedaan bakje gepakt met deksel op de bodem beetje wc papier iphone erin dan nog beetje wc papier er overheen deksel derop 24 in de vriezer laten en eerst de batterij uiteraard helemaal leeg laten lopen

tot zover.. dan in DFU naar 2.0( ff een goeie zoeken niet de officiele) dan in restore naar 1.1.4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: FW 4.3.2 en Baseband 02.10.04 te unlocken of niet. Want kan niet meer volgen YvesT Unlock 7 26-04-11 13:59
Hoe kan ik baseband upgraden? Matice Archief 2 05-12-10 21:26
Kan baseband niet updaten iDavid iPhone algemeen 6 11-10-10 21:18
Rare methode om baseband te erasen 4.6 BL vriesfde Archief 2 08-02-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.