//

Probleem met upgraden 2.0

Probleem met upgraden 2.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanochtend geprobeerd mijn iPhone 1G/2G (Classic) te upgraden naar firmware 2.0 via WinPwn. Dit werkte niet geheel zoals het zou moeten omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-07-08, 17:08
Shelldass Shelldass is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard Probleem met upgraden 2.0

Ik heb vanochtend geprobeerd mijn iPhone 1G/2G (Classic) te upgraden naar firmware 2.0 via WinPwn. Dit werkte niet geheel zoals het zou moeten omdat ik per ongeluk een 2.0 gedownload had die bestemd is voor de 3G iPhone. Vervolgens de iPhone gerestored naar 1.1.4 zoals hier beschreven: https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html

Het programma iLiberty+ herkende de iPhone niet en alle knoppen hierin waren grayed out. Prima denk ik, iPhone nogmaals in DFU gezet (ja het was echt DFU en geen recovery) en nogmaals geprobeerd om 1.1.4 er op te zetten.

Het punt nu is, dat mijn iPhone hierna lichtelijk psycho aan het doen is. Hij blijft nu wisselen tussen DFU en Recovery Mode ongeveer iedere minuut zonder dat ik er iets mee doe. Als ik in iTunes probeer om 1.1.4 er nogmaals op te zetten dan krijg ik de volgende error:


Is het mogelijk om hier hulp mee te ontvangen? Alvast bedankt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg error.JPG‎ (10,4 KB, 19x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-08, 17:18
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Wat je moet doen is in dfu nog eens herstellen met 114. Zet hem handmatig in dfu. Dan de baseband erasen met kiphone KiPhone
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 25-07-08, 18:37
Shelldass Shelldass is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Bedankt voor het antwoord. Ik ben nu bezig met KiPhone maar hij blijft steken op "Searching for iPhone" De iPhone is connected en iTunes herkent deze ook. Hij wient eenmalig "Hey deze iPhone staat in recovery mode, wil je restoren?" maar KiPhone doet verder niets. Ik ga het nu nog een keer proberen, maar hij blijft nog steeds wisselen tussen DFU en Recovery mode dus het is vrij lastig om hem in DFU te houden.
  #4  
Oud 25-07-08, 18:39
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shelldass Bekijk bericht
Bedankt voor het antwoord. Ik ben nu bezig met KiPhone maar hij blijft steken op "Searching for iPhone" De iPhone is connected en iTunes herkent deze ook. Hij wient eenmalig "Hey deze iPhone staat in recovery mode, wil je restoren?" maar KiPhone doet verder niets. Ik ga het nu nog een keer proberen, maar hij blijft nog steeds wisselen tussen DFU en Recovery mode dus het is vrij lastig om hem in DFU te houden.
Als je de handleiding had gelezen op die site Had je kunnen weten dat je iPhone in recovery moet staan
  #5  
Oud 25-07-08, 23:22
Shelldass Shelldass is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik geloof dat ik nu iets verder ben.

Ik mag alleen maar de standaard "Restore" gebruiken in iTunes en geen custom door bijv. te shift klikken op Restore. Dan krijg ik een error. Wat me nu wel gelukt is is om met de standaard Restore een firmware op de iPhone te zetten (114 of 200?).

Het punt is nu dat hij nog geunlocked moet worden.
Dit werkt niet met
iLiberty
ZiPhone
en WinPwn
Al deze aplications zetten de iPhone in recovery mode waarna de phone in DFU terecht kom waarna ik weer opnieuw moet restoren.

Wat doe ik fout?
  #6  
Oud 26-07-08, 00:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je hebt een baseband van 2.0 maar je bent nu wel in staat om de custom 2.0 https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html op je iphone te zetten maar wel in recovery
  #7  
Oud 26-07-08, 19:48
Marc37 Marc37 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 42
Standaard Iphone1,1_2.0 etc

Ik heb dit bestand gedownload om Iphone te upgraden naar 2.0
Maar hij pakt steeds het bestand uit naar een map met daarin losse bestanden.
Hoe kan ik dit oplossen?

Dank alvast!
  #8  
Oud 26-07-08, 20:03
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Gebruik je wel iTunes 7.5, Shelldass?
  #9  
Oud 26-07-08, 20:07
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc37 Bekijk bericht
Ik heb dit bestand gedownload om Iphone te upgraden naar 2.0Maar hij pakt steeds het bestand uit naar een map met daarin losse bestanden.Hoe kan ik dit oplossen?Dank alvast!
Waarschijnlijk download je met safari en staat ingesteld dat ie de files moet uitpakken na download. gewoon deze uitschakelen in de preferences en dat zou moeten werken (file blijft compleet).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Picture 4.png‎ (9,8 KB, 8x gelezen)
  #10  
Oud 26-07-08, 20:07
Marc37 Marc37 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 42
Standaard

Top! Ga het nogmaals proberen! Thanx!
  #11  
Oud 26-07-08, 20:09
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc37 Bekijk bericht
Top! Ga het nogmaals proberen! Thanx!
Download die dan van de site van apple. Google even voor de link.
  #12  
Oud 26-07-08, 20:18
Shelldass Shelldass is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Oudere versie van iTunes er bij gepakt (in plaats van 7.7) en het probleem is opgelost. Allen bedankt voor het meedenken.
  #13  
Oud 26-07-08, 21:44
Marc37 Marc37 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 42
Standaard

Niet meer van toepassing
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding 1.png‎ (54,3 KB, 8x gelezen)

Laatst gewijzigd door Marc37; 27-07-08 om 00:12.
  #14  
Oud 28-07-08, 23:26
Jorinho Jorinho is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Hoi mensen ik heb een probleem met me 1ste generatie iPhone. Vandaag heb ik hem geprobeerd te updaten naar 2.0 dat lukte niet. Heb via iClarified het stappen plan netjes gevolgd maar uiteindelijk kreeg ik in itunes de 1604 error. Begreep bij het topic "Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone" dat me iPhone in DFU mode staat, heb gedaan wat er staat beschreven om hem in recovery mode te zetten maar blijf dezelfde 1604 error houden.
Vervolgens heb ik die link van Michael gedownload en me iPhone aangesloten op itunes shift ingedrukt en op herstellen geklikt en toen de custom van Michael geopend nu heeft itunes me iPhone herstelt maar kan hem nu alleen via me AT&T simkaart activeren.... ben er nu al 3 uur mee bezig maar weet niet of ik hem nu terug naar 1.1.4 moet zetten of dat er een makkelijkere manier is.
Iemand help me AUB!!
  #15  
Oud 28-07-08, 23:28
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorinho Bekijk bericht
Hoi mensen ik heb een probleem met me 1ste generatie iPhone. Vandaag heb ik hem geprobeerd te updaten naar 2.0 dat lukte niet. Heb via iClarified het stappen plan netjes gevolgd maar uiteindelijk kreeg ik in itunes de 1604 error. Begreep bij het topic "Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone" dat me iPhone in DFU mode staat, heb gedaan wat er staat beschreven om hem in recovery mode te zetten maar blijf dezelfde 1604 error houden.
Vervolgens heb ik die link van Michael gedownload en me iPhone aangesloten op itunes shift ingedrukt en op herstellen geklikt en toen de custom van Michael geopend nu heeft itunes me iPhone herstelt maar kan hem nu alleen via me AT&T simkaart activeren.... ben er nu al 3 uur mee bezig maar weet niet of ik hem nu terug naar 1.1.4 moet zetten of dat er een makkelijkere manier is.
Iemand help me AUB!!
Je hebt de echte fw erop staan en zult moeten downgraden naar 114
  #16  
Oud 28-07-08, 23:32
Jorinho Jorinho is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Je hebt de echte fw erop staan en zult moeten downgraden naar 114
ok thnx voor de snelle reactie!! ga ik dat morgen maar ff doen.
  #17  
Oud 28-07-08, 23:34
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorinho Bekijk bericht
ok thnx voor de snelle reactie!! ga ik dat morgen maar ff doen.
Kijk even hier voor hulp Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #18  
Oud 28-07-08, 23:58
Jorinho Jorinho is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Kon het niet laten om toch nu al ff te doen haha zat daar al te kijken. Nogmaals bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Probleem met Iphone upgraden .. ladyti iTunes 7 18-04-11 22:02
iPhone 4: Probleem na upgraden 4.1 Greenposi0n tabdel Unlock 0 22-10-10 10:58
iPhone probleem na upgraden firmware barttje iPhone algemeen 0 29-09-10 21:27
Probleem met upgraden naar 3.1.3 en herstelmodus - iPhone 3G Traceless iPhone algemeen 0 23-03-10 21:03
iPhone 3G: Geen service probleem na upgraden naar 2.2.1 Rudinho Unlock 22 12-02-09 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.