//

iphone unlock zonder power knop

iphone unlock zonder power knop discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand me aub helpen.. Heb al een hele dag zitten zoeken maar kan maar niets vinden! Mijn power knop werkt niet meer sinds vorige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-08, 01:08
Quintin Quintin is offline
• iOS 9.3.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 53
Standaard iphone unlock zonder power knop

Kan iemand me aub helpen.. Heb al een hele dag zitten zoeken maar kan maar niets vinden!

Mijn power knop werkt niet meer sinds vorige update..
Er werd me verteld dat het ging opgelost zijn door te herstellen, maar dit was niet het geval!

Waardoor dus nu mijn iphone terug op het emergency scherm zit en ik niets meer kan doen omdat je voor alle methodes de powerknop moet indrukken!

heeft iemand een oplossing aub?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-08, 19:19
tinus_i tinus_i is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard

Als je de powerknop en de home knop tegelijk ongeveer 10 seconden ingedrukt houdt start je telefoon opnieuw op. Als hij dat niet doet is een van de twee knoppen stuk. Dat ligt niet aan de software.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreaken 3G zonder werkende power knop Rolfie_P Jailbreak 5 22-11-10 23:54
iphone power knop wordt soms ingedrukt! Capo1908 iPhone algemeen 0 03-10-10 22:53
iPhone 3GS power knop werkt niet altijd snverhallen iPhone algemeen 6 17-09-10 18:37
iPhone 1e gen.: unlocken zonder power knop met nu 3.0 er op jeroenvdd Unlock 18 27-09-09 18:44
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! The_Sound_of_Silence iTunes 0 04-04-08 02:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.