//

Slide to unlock - youtube filmpje

Slide to unlock - youtube filmpje discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand dit topic btw verwijderen please?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-10-08, 19:52
stijnjasper stijnjasper is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 131
Stuur een bericht via MSN naar stijnjasper
Standaard

Kan iemand dit topic btw verwijderen please?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-10-08, 22:43
k-nji k-nji is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard

heb je geen iPhone meer? Of gewoon de nieuwe variant? Ik heb namelijk zelf hetzelfde probleem, alleen loopt ie niet totaal vast. Na nog een keer op de power button te drukken reageert het scherm weer wel...
  #23  
Oud 10-10-08, 02:34
reza reza is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

ik had dit ook vaak, dat slide to unlock niet werkte of dat ik niet kon opnemen als ik gebeld werd. Bij slide to unlock was dit nog op te lossen door even op de powerknop te drukken, tot vorige week toen hij plots op niks meer reageerde, nu zit ik met een iphone waarvan de touchscreen totaal niet meer werkt, ook niet na verschillende restore's
moest er iemand zijn die weet hoe dit toch nog te fixen valt (buiten een nieuwe touchscreen te steken want dit is gewoon te duur, dan kan ik beter een nieuwe phone kopen) laat het dan aub weten
Ik heb gebeld met apple en die zeggen dat ik hem kan inwisselen in de states, maar ik zou graag weten wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat ze niet meer kunnen zien dat hij ooit gebruikt is op een andere provider dan AT & T.
heb nu al gerestored met de firmware uit itunes maar weet niet of dit genoeg is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone gurkiebmx Chat en geruchten 0 16-10-10 09:26
slide to unlock uitgezet NesCio01 Unlock 0 28-06-10 01:05
slide to unlock levirobben Archief 1 07-04-10 18:45
Slide 2 unlock Freeloader Archief 2 17-01-10 12:34
Filmpje niet te zien in youtube? apotheosis Archief 1 14-07-09 02:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.