//

Iphone 3G incl. unlocksim beschadigd sim?

Iphone 3G incl. unlocksim beschadigd sim? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb sinds kort een Iphone 3G met een unlock sim (welke weet ik niet, een oranje waar je niet in hoeft te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-08, 19:59
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard Iphone 3G incl. unlocksim beschadigd sim?

Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een Iphone 3G met een unlock sim (welke weet ik niet, een oranje waar je niet in hoeft te knippen). Nu ben ik sinds 3 dagen in Frankrijk waar ik de eerste 2 dagen gewoon normaal bereik had en alles werkte. Nu was ik gister een fiilm aan het kijken en door de batterij viel de Iphone uit. Ik zet hem aan en er stond opeens geen bereik. Ik dacht netwerkstoring zal morgen beter izjn. Vanmorgen pak ik mijn iphone, geen bereik. Dus ik vraag aan mijn vader heb jij wel bereik, ja hij had wel bereik. Dus ik stop zijn sim in mijn iphone incl. de unlock sim --> geen bereik. Stop ik daarna zijn sim terug in zijn mobiel waar hij eerst wel bereik had --> geen bereik. Dus heeft mijn unlock sim nou de simkaartjes beschadigd of is dit een veel voortkomend probleem?? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want ik begrijp er niks van.

Mijn iphone draait op het moment op firmware 2.1 met een oranje unlock sim (gelocked op T-Mobile).

Gr. Victor
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-08, 20:21
dark_cupra dark_cupra is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard

Snap niet dat je je iphone zonder unlock sim erin doet.
ik heb origineel orange kaartje, een originele iphone, en ontvang gewoon de carrierinstellingen van orange....
  #3  
Oud 22-10-08, 20:25
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Probeer eens je netwerk instellingen te reseten, normaal moet je dan weer bereik krijgen.
  #4  
Oud 22-10-08, 23:16
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. hoewel ik de reactie van dark_cupra niet begrijp. De oplossing was dat ik mijn sim in mijn oude (sony ericsson) deed en daar handmatig netwerk F-Bouygues selecteerde. Hier connecte hij opeens wel mee. Daarna netwerkinstellingen weer op automatisch zetten en de sim terugdoen in mijn Iphone 3G. Toen connecte hij opeens wel. Erg raar. Maar is er ook een manier om op de Iphone je netwerk handmatig of automatisch te selecteren?

Alvast bedankt. gr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijkant Iphone 4 beschadigd Feroz iPhone algemeen 11 05-01-12 11:52
Vodafone Bel+SMS+Web 560 of 620 Sim Only incl. onbeperkt internet Bimmer Vodafone 4 10-12-10 15:09
Iphone 4 beschadigd Berry71 iPhone algemeen 3 22-11-10 16:30
iphone beschadigd geleverd oOdaanOo Odido (T-Mobile) 4 23-08-10 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.