//

iphone 3G verlies netwerk

iphone 3G verlies netwerk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3G 8GB gekocht op ebay Nu had ik voor deze iphone eerst een x-sim kaartje, firmware 2.2 stond er reeds op. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-09, 14:49
vanrumst vanrumst is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: belgie
Berichten: 70
Standaard iphone 3G verlies netwerk

Ik heb een iphone 3G 8GB gekocht op ebay
Nu had ik voor deze iphone eerst een x-sim kaartje, firmware 2.2 stond er reeds op.
Wanneer ik dit kaartje instak dan kreeg ik wel netwerk, maar dit netwerk viel na een minuut ofzo weg, kreeg dan de no service ( geen service ) melding

Ik dacht, misschien ligt het aan de unlockmethode, dus ik unlock met yellowsn0w, maar hier is het hetzelfde probleem. De iphone vindt zonder probleem netwerk, maar dit valt na een tijdje uit. Wanneer hij netwerk heeft kan je er mee bellen en sms'en.

Ik heb al netwerkinstellingen herstellen reeds uitgevoerd. Heb er ook al eens nieuwe firmware op geplaatst en opnieuw unlocked.Heb de 3G al eens aan/uit gelaten, flightmode aan/uit.

Als ik bluetooth wil inschakelen, blijft het rondje maar draaien, dus dat wil hij ook niet aanzetten.

Iemand een idee wat het probleem met deze iphone kan zijn?
Als ik handmatig de aanbieder selecteer (in dit geval mobistar) dan krijg ik exact 10s verbinding met mobistar, dan krijg ik een melding dat het netwerk wegvalt en dat ik opnieuw moet instellen, als ik hier op sluit klik dan haalt hij na enkele ogenblikken terug netwerk op, dan heeft hij terug mobistar, maar na terug 10s valt dit weer weg. Bizar.

Heb al wat opgezocht op iphoneguide en hackint0sh maar nergens goeie oplossing gevonden.

Iemand idee dat ik nog niet geprobeerd ehb?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-09, 15:18
Astro's schermafbeelding
Astro Astro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanrumst Bekijk bericht
Ik heb een iphone 3G 8GB gekocht op ebay
Nu had ik voor deze iphone eerst een x-sim kaartje, firmware 2.2 stond er reeds op.
Wanneer ik dit kaartje instak dan kreeg ik wel netwerk, maar dit netwerk viel na een minuut ofzo weg, kreeg dan de no service ( geen service ) melding

Ik dacht, misschien ligt het aan de unlockmethode, dus ik unlock met yellowsn0w, maar hier is het hetzelfde probleem. De iphone vindt zonder probleem netwerk, maar dit valt na een tijdje uit. Wanneer hij netwerk heeft kan je er mee bellen en sms'en.

Ik heb al netwerkinstellingen herstellen reeds uitgevoerd. Heb er ook al eens nieuwe firmware op geplaatst en opnieuw unlocked.Heb de 3G al eens aan/uit gelaten, flightmode aan/uit.

Als ik bluetooth wil inschakelen, blijft het rondje maar draaien, dus dat wil hij ook niet aanzetten.

Iemand een idee wat het probleem met deze iphone kan zijn?
Als ik handmatig de aanbieder selecteer (in dit geval mobistar) dan krijg ik exact 10s verbinding met mobistar, dan krijg ik een melding dat het netwerk wegvalt en dat ik opnieuw moet instellen, als ik hier op sluit klik dan haalt hij na enkele ogenblikken terug netwerk op, dan heeft hij terug mobistar, maar na terug 10s valt dit weer weg. Bizar.

Heb al wat opgezocht op iphoneguide en hackint0sh maar nergens goeie oplossing gevonden.

Iemand idee dat ik nog niet geprobeerd ehb?
Al eens met een andere simkaart geprobeerd? Andere provider?
Misschien probleem met comm board.
Heb je geupdatet via itunes en dan quickpwn gedaan?
  #3  
Oud 17-01-09, 15:43
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

ben eens benieuwd wat het probleem zou kunnen zijn
  #4  
Oud 17-01-09, 19:22
vanrumst vanrumst is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: belgie
Berichten: 70
Standaard

andere provider, getest, geupdate via itunes en dan quickpwn idd
probleem blijft hetzelfde
  #5  
Oud 18-01-09, 03:04
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Heb je al eens een restore in DFU mode geprobeerd? Klinkt alsof er ergens wat software niet lekker werkt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herstellen zonder verlies van media. WowJustin iPhone algemeen 4 07-01-11 12:27
iPhone: iPhone 2G updaten zonder verlies jailbreak? steffen123 Jailbreak 0 18-12-10 18:02
signaal verlies iphone 3G kees_k iPhone algemeen 6 12-11-10 14:58
Vaak signaal verlies IPHONE 2G SweexNL iPhone algemeen 2 04-02-10 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.