//

Iphone 2G geen telefoon

Iphone 2G geen telefoon discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, Ik ben al de hele avond bezig, maar het lukt niet. Ik heb Destinys upgrade gedaan met mijn Iphone. Die heb ik een tijdje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-09, 23:49
ritma ritma is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 56
Standaard Iphone 2G geen telefoon

Help,

Ik ben al de hele avond bezig, maar het lukt niet. Ik heb Destinys upgrade gedaan met mijn Iphone.
Die heb ik een tijdje geleden overgenomen van iemand en er stond 1.1.4 op. Ik heb hem gisteren geupgrade naar 2.2.1. Leek makkelijk. Alles werkt weer, mijn sms'jes staan er op, de agenda is up to date, alleen ik kan niet meer bellen. Met bootneut lukt het ook niet. Ik kan het wel opstarten, maar dan loopt de iphone vast en moet ik hem helemaal uitzetten en weer opnieuw opstarten. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Evt. wil ik er wel voor betalen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-09, 00:00
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

En heb je deze al eens in dfu mode gerestored ? Of wel moet je eens restoren met de originele firmware (itunes) en dan quickpwn erop loslaten.
  #3  
Oud 01-02-09, 10:41
ritma ritma is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 56
Standaard

Ik heb via itunes aangeklikt om te kijken naar een update. Dan wordt er aangegeven dat ik al de laatste heb. Daarna heb ik quickpwn gedaan.
Het gekke is als ik bootneuter heb geinstalleerd en ik wil het openen, dat het programma dan vastloopt. Ik moet de iphone dan helemaal uitzetten en opnieuw opstarten.
Wat is precies de dfu mode?
  #4  
Oud 01-02-09, 11:45
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ritma Bekijk bericht
Ik heb via itunes aangeklikt om te kijken naar een update. Dan wordt er aangegeven dat ik al de laatste heb. Daarna heb ik quickpwn gedaan.
Het gekke is als ik bootneuter heb geinstalleerd en ik wil het openen, dat het programma dan vastloopt. Ik moet de iphone dan helemaal uitzetten en opnieuw opstarten.
Wat is precies de dfu mode?
Lees hier eens https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

Zal je wel zien wat het is. Wel raar dat bootneuter niet runt bij jou.
  #5  
Oud 01-02-09, 13:54
ritma ritma is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 56
Standaard

Ik heb ergens gelezen dat bootneuter niet meer werkt bij 2.2.1
Ik heb alles voor de zoveelste keer doorlopen en nu werkt alles weer.
Bedankt voor je hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G hi-tech Orange 1 05-01-13 01:20
iPhone: 3G, geen firmware op telefoon na fout in Itunes Vlugge Jailbreak 10 05-10-09 14:43
Jailbreak en geen telefoon meer nlrela Archief 7 28-10-08 18:40
Geen telefoon functies meer. Maartenombe Jailbreak apps en thema's 11 04-09-08 19:32
Muziek: Geen telefoon! Wel muziek? ayoltderoos Muziek, foto & video 1 23-12-07 02:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.