//

Hoe Iphone Herstellen

Hoe Iphone Herstellen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mij Iphone Herstellen? In April 2008 heb ik in Londen een 16Gb Iphone gekocht. Hij is op voorhand voor mij Unlocked en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-09, 19:43
_Juanes _Juanes is offline
• iOS 1.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Unhappy Hoe Iphone Herstellen

Hoe kan ik mij Iphone Herstellen?

In April 2008 heb ik in Londen een 16Gb Iphone gekocht. Hij is op voorhand voor mij Unlocked en Jailbreakt. Ik heb hem echter niet lang kunnen gebruiken aangezien de Iphone door een ongelukje zeer hard op de grond terecht is gekomen. Er verscheen op het scherm enkel het Itunes teken met daarbij de Usb.

Nadat ik hem had aangesloten op Itunes vroeg het programma om te herstellen. Aan het einde van de herstelling gaf het programma echter 'Foutmelding (9)'. Na wat rond te vragen bleek dat er nog geen software beschikbaar was om de iphone te repareren, dus heb ik hem enkele maandjes laten liggen.
Nu heb ik via internethulp geprobeert de Iphone te herstellen (jailbreaken) met de custom die ik aangemaakt heb met WinPwn. Hierbij heb ik deze richtlijnen gevolgd: iPhone Firmware 2.0.1 unlocken en jailbreaken met WinPwn | ComputerFAQ


Dit is echter niet gelukt.
  • Wanneer ik de Iphone in DFU probeer te herstellen Shift+Herstellen (Zoals in de handleiding) krijg ik foutmelding 1600.
  • Wanneer ik de Iphone in DFU gewoon probeer te herstellen blijft Itunes wachten op de iphone. Ook verschijnt er het Apple logo op de iphone en een laadbalkje. Wanneer het balkje echter vol is gebeurt er niets.
  • Wanneer ik de Iphone probeer te herstellen in Recovery Mode met custom of gewoon lukt dit echter ook niet. Dan krijg ik ofwel foutmelding 16** ofwel blijft het programma de 'Iphone gereedmaken'.
**Het zou echter wel misschien kunnen zijn dat de hardware van de iphone beschadigd is, aangezien hij niet meer opstart.
**Ik denk dat Itunes 8.0 geïnstalleerd is.

Zou er iemand mij kunnen helpen? Ik die persoon enorm dankbaar zijn!



Met Vriendelijke Groeten,

Jo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-09, 06:54
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

amg klinkt verdacht veel als mijn probleem (https://forum.iculture.nl/leden/16796-fonzy.html)
Ik heb de mijne wel nooit laten vallen maar krijg er ook geen softw meer opgezet. Neest error 1600 zijn ook al errors 1604, 13 en 14 de revue gepasseerd.
Reageren

Labels
1.0, herstellen, itunes, jailbreak, recovery



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch iPhone algemeen 15 10-12-15 12:30
Windows: Iphone Herstellen. Hoe Blijft Alles in Itunes? frederik7 iTunes 0 21-03-11 23:05
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 18:29
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash Flyerbunch Archief 4 30-04-08 11:50
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch Archief 1 30-04-08 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.