//

*3001#12345#* werkt niet.

*3001#12345#* werkt niet. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een iPhone 3G 8GB overgekocht van iemand voor een mooi prijsje. Enkel moest deze nog geunlocked worden zei hij. Na hier eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-09, 21:35
Weytie Weytie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard *3001#12345#* werkt niet.

Ik heb gisteren een iPhone 3G 8GB overgekocht van iemand voor een mooi prijsje. Enkel moest deze nog geunlocked worden zei hij.

Na hier eens rondgezocht te hebben, moest ik dus eten welke firmware mijn iphone draait. Normaal kan dit door Emergency call en dan *3001#12345#* in te geven en op bellen duwen. Dan zou hij normaal de field test moeten doen. Maar dit doet hij dus niet, doet totaal niks.

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-09, 21:38
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Gebruik quickpwn om hem te activeren. Daarna yellowsn0w installeren als je op firmware 2.2 zit.

Wil je de volgende keer een betere topic titel verzinnen Help mij zegt niks over je probleem.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 17-02-09, 22:11
Weytie Weytie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hem in DFU mode gezet en hem herstelt in itunes. Daarna Quickpwn opgestart, daar geeft hij C:\Users\Stijn\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw aan . Dit betekend dat ik op 2.2.1 zit en hem niet kan unlocken dus?
  #4  
Oud 17-02-09, 22:57
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Nee dat kan niet nee. Je zult even moeten wachten op een update van yellowsn0w.

Wil je tevens je profiel aanpassen.
  #5  
Oud 17-02-09, 23:08
Weytie Weytie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Dan weet ik nu waarom hij hem wegdeed. Waarschijnlijk per ongeluk 2.2.1 erop gezet en dan niet meer kunnen unlocken. Enig idee hoe lang het zou duren vooralleer er softwarematig een oplossing is?En of deze er ooit komt?
Ik weet dat er al unlock sim's zijn, maar deze kosten toch tussen de 25 en 35 euro.

PS profiel is aangepast.
Bedankt voor de hulp alvast
  #6  
Oud 18-02-09, 00:32
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Op mijn iPhone werkt die fieldtest prima. Die fieldtest is alleen voor heel iets anders bedoeld dan het checken van je firmware. De firmware checken doe je in Instellingen > Algemeen > Info. Het veld Versie geeft aan welke firmware versie je hebt. Bij Aanbieder en Modemfirmware zie je ook de benodigde versies die van belang zijn.

De fieldtest gebruik je om te checken hoe goed je huidige ontvangst is. Die streepjes die linksbovenin staan geven een aardige indicatie maar de fieldtest modus laat heel mooi de daadwerkelijke waardes zien. Aan die waardes heb je veel meer dan de foutieve weergave van de streepjes (of je nou -79 of -97 hebt scheelt iets van 1 streepje terwijl dat verschil toch wel echt enorm veel meer is dan dat). Fieldtest is dus om ontvangst te bepalen, niet om te zien welke firmware versie erop zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 20:31
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19
*3001#12345#* crasht imarcus Unlock [archief] 1 05-12-07 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.