//

Na unlock toch ook geen T-Mobile?

Na unlock toch ook geen T-Mobile? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPhone 3G van mijn vriendin geunlockt, maar had de nieuwe baseband dus kan de telefoon niet gebruiken. Van T-Mobile hebben we een SIM erbij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-09, 12:49
the-edge the-edge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 81
Standaard Na unlock toch ook geen T-Mobile?

De iPhone 3G van mijn vriendin geunlockt, maar had de nieuwe baseband dus kan de telefoon niet gebruiken.
Van T-Mobile hebben we een SIM erbij gekregen totdat het abonnement inging.

Als ik deze officiële T-Mobile SIM in de iPhone duw krijg ik nog steeds 'Geen service'. Is het zo dat ik de telefoon gewoon via de reguliere manier moet herstellen en dan mijn T-mobile kaart proberen?

Of is de telefoon nu echt gesloopt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-09, 19:00
Juun's schermafbeelding
Juun Juun is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 9
Standaard

De nieuwste versie (2.2.1) is niet softwarematig te unlocken. Als je T-Mobile abo pas op een later moment ingaat is het logisch dat ook dat kaartje geen service aangeeft. Deze sim wordt pas actief op het moment dat je T-Mobile abo ingaat.

Je telefoon is dus niet kapot. Je kunt hem gewoon herstellen in I-Tunes en wachten tot T-Mobile abo ingaat. Hopelijk komt het dev team binnenkort met een unlock voor 2.2.1. Je kunt eventueel ook kijken naar hardwarematige unlocks d.m.v. rebelsim bijv.

Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: na update naar 4.3.1 (met behoud baseband) ook geen t-mobile netwerk meer. rellivisit Unlock 3 11-04-11 00:23
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 19:07
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock yeyo1991 Unlock 0 04-02-10 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.